اعتراض کاپیتان به داوری

به گزارش سبزا، به گزارش خبرنگاران، مسعود ابراهیم زاده در جمع خبرنگاران بعد از مصاف با هوادار گفت: بازی در نقش جهان شد، زیرا وقتی در زمین خودمان تمرین کردیم بسیار شرایط بدی بود و انگار فوتبال ساحلی قرار بود بازی شود.

اعتراض کاپیتان به داوری

وی اضافه نمود: چمن نقش جهان شرایط خوبی داشت و ورزشگاه نیز در کل از شرایط خوبی برخوردار بود، اما هیچ تمرینی در این زمین نکرده بودیم و آشنایی چندانی نداشتیم.

کاپیتان تیم فوتبال ذوب آهن ادامه داد: با این اوصاف بازی را با شرایط خوبی آغاز کردیم، نقاط ضعف هوادار را شناسایی کردیم و روی آن کار کردیم و آغاز خوبی داشتیم.

وی ابراز داشت: فکر نمی کردیم این گونه گل بخوریم، گل را هم خودتان دیدید جای بحثی نداشت، گل صد در صد آفساید بود، بازی قبلی هم پنالتی ما را نگرفتند و نمی دانیم باید چه کنیم.

ابراهیم زاده شرح داد: این مردم وقتی بیرون ما را می بینند نمی گویند داوری چگونه بوده است، فقط برد و نتیجه می خواهند جای ذوب آهن اینجا نیست و باید جایگاه بالاتری داشته باشد.

وی تاکید کرد: نمی شود فقط با تیم حریف جنگید، ما باید با عوامل بیرونی و داور بجنگیم، با یک سوت اشتباه یا پرچم اشتباه شرایط تیم به طور کامل عوض می شود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 21 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 21 اردیبهشت 1401 گردآورنده: sabza.ir شناسه مطلب: 1981

به "اعتراض کاپیتان به داوری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعتراض کاپیتان به داوری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید