امکان مشارکت در پویش نذر کتاب حتی با 10 هزار تومان

به گزارش سبزا، به گزارش خبرنگاران، سید علی بخارایی زاده (مدیر تبلیغات و بازرگانی دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران) در گفت وگو با ستاد خبری دومین مجازی کتاب نمایشگاه تهران ضمن دعوت از همه خیرین (اشخاص حقیقی و حقوقی) برای شرکت در پویش نذر کتاب گفت: از همه مردم فهیم و فرهنگ دوست ایران زمین (اشخاص حقیقی و حقوقی) دعوت می کنم در هر سطحی و با هر میزان توان اقتصادی، در پویش ملی نذر کتاب شرکت نمایند.

امکان مشارکت در پویش نذر کتاب حتی با 10 هزار تومان

وی ادامه داد: نحوه مشارکت در پویش ملی نذر کتاب به این صورت است که علاقمندان می توانند با مراجعه به آدرس ketab.ir وارد سامانه دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران شده و به وسیله صفحه نذر کتاب مبلغ مورد نظر خود را در درگاه اختصاصی این پویش پرداخت نمایند. خیرین مشارکت نماینده در این پویش می توانند مشخصات و کدملی افراد یا گروه هایی را که امکان خرید کتاب ندارند اعلام نمایند، تا کد ملی آنها براساس اندازه مبلغ واریزی حامی شارژ گردد.

سید علی بخارایی زاده درپایان گفت: در دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران، بستری برای دسترسی عموم مردم فراهم شده است که حامیان با هرنیتی حتی نیت عزیزان فوت شده کتاب نذر نمایند. قصد داریم با دعوت از همه مردم و خیرین، برای علاقمندانی که امکان خرید این کالای فرهنگی را ندارند به صورت هدفمند و رایگان، کتاب در اختیار همه دوستداران و علاقمندان قرار دهیم.

علاقه مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های 7618865-0938 و 91009898-021 داخلی 2000 تماس حاصل فرمایند.

دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران از سوم بهمن ماه شروع می گردد و تا دهم بهمن ماه 1400 به مدت هشت روز ادامه خواهد داشت. علاقه مندان برای بازدید و خرید کتاب می توانند به Ketab.ir مراجعه نمایند.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 14 اسفند 1400 بروزرسانی: 14 اسفند 1400 گردآورنده: sabza.ir شناسه مطلب: 1921

به "امکان مشارکت در پویش نذر کتاب حتی با 10 هزار تومان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امکان مشارکت در پویش نذر کتاب حتی با 10 هزار تومان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید