ایجاد هفت رشته تازه در مقاطع مختلف در دانشگاه سمنان

به گزارش سبزا، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه سمنان از ایجاد هفت رشته تازه در مقاطع مختلف از ابتدای سال 1400 تا کنون در این دانشگاه اطلاع داد.

ایجاد هفت رشته تازه در مقاطع مختلف در دانشگاه سمنان

به گزارش گروه استانهای خبرنگاران،فرشاد ورامینیان، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه سمنان از ایجاد هفت رشته تازه در مقاطع مختلف از ابتدای سال 1400 تا کنون در این دانشگاه اطلاع داد .

فرشاد ورامینیان، با اعلام این خبر گفت: یکی از این رشته ها مهندسی نفت گرایش مخازن در مقطع دکتری در دانشکده مهندسی شیمی، نفت و گاز است.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه سمنان اضافه نمود: بعلاوه رشته مهندسی انرژی های تتازه پذیر دیگر رشته ای است که در مقطع کارشناسی ارشد در دانشکده مهندسی مکانیک دانشگاه سمنان ایجاد شد.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه سمنان گفت: رشته های روانشناسی ورزشی در دانشکده علوم انسانی، رشته مدیریت دولتی گرایش مدیریت رفتار سازمانی در دانشکده اقتصاد، مدیریت و علوم اداری و رشته آمار گرایش آمار مالی در دانشکده ریاضی، آمار و علوم کامپیوتر از دیگر رشته هایی هستند که با ایجاد آن ها از سوی شورای توسعه آموزش عالی در مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه سمنان موافقت شده است.

ورامینیان ادامه داد: بعلاوه رشته مهندسی کامپیوتر گرایش معماری سیستم های کامپیوتری در مقطع کارشناسی ارشد در دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر دانشگاه سمنان دیگر رشته ایجاد شده در این مدت است.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه سمنان گفت: رشته مهندسی ایمنی، بهداشت و محیط زیست هم از رشته های مقطع کارشناسی ارشد است که به صورت مجازی با ایجاد آن موافقت شده است.

دکتر ورامینیان خاطر نشان کرد: دانشگاه سمنان هم اکنون دارای بیش از 230 رشته گرایش در گروه های فنی مهندسی، علوم پایه، علوم انسانی، دامپزشکی، کشاورزی و هنر است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 17 خرداد 1401 بروزرسانی: 17 خرداد 1401 گردآورنده: sabza.ir شناسه مطلب: 1999

به "ایجاد هفت رشته تازه در مقاطع مختلف در دانشگاه سمنان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایجاد هفت رشته تازه در مقاطع مختلف در دانشگاه سمنان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید