بازگشایی مرزهای اروپا با وجود کرونا

به گزارش سبزا، کشورهای اروپایی امروز (دوشنبه) بعضی از محدودیت های مرزی خود را که در پی قرنطینه کرونا اعمال نموده بودند، برداشتند اما هنوز مسافرت آزاد در سراسر اروپا به حالت عادی برنگشته است.

بازگشایی مرزهای اروپا با وجود کرونا

با ما سفر کنید و با تور ترکیبی اروپا از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به نقل از خبرگزاری رویترز، 22 کشور عضو شنگن به انضمام ایسلند، لیختنشتاین، نروژ و سوئیس گذرگاه های بدون کنترل را وضع نموده اما برای سه ماه عبور و مرور تنها برای کارمندان بخش های حساس و کالاها است.

ییلوا جانسون، کمیسیونر امور داخلی اروپا به کشورهای عضو شنگن تاکید نموده بود تا کنترل های مرزهای داخلی را از روز دوشنبه بردارند تا از ماه ژوئیه هم دیگر کشورها اجازه بازگشایی تدریجی مرزهایشان را داشته باشند.

این اقدام به بهبود بخش توریستی اروپا که با بحران کرونا ضربه خورد، یاری می نماید تا در تابستان توریست جذب کند.

بر اساس شرایط جدید از ایسلند تا یونان، بسیاری از محدودیت ها برای اتحادیه اروپا و مسافران شنگن از امروز لغو می گردد. یونان برای کسانی که از فرودگاه های هشت کشور اتحادیه اروپا وارد می شوند، قرنطینه وضع می نماید. جمهوری چک دارای سیستم چراغ هدایت است و ورود توریستان را از کشورهای نارنجی یا قرمز مانند پرتغال و سوئد ممنوع می نماید.

دانمارک به شرط اقامت حداقل شش شب به مسافران از ایسلند، آلمان و نروژ بجز سوئد، اجازه ورود می دهد.

قرنطینه اجباری دو هفته ای انگلیس برای بازدید کنندگان بدان معنی است که شهروندان انگلیسی در فرانسه هم با همین شرایط روبرو می شوند.،ایسنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 24 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sabza.ir شناسه مطلب: 1011

به "بازگشایی مرزهای اروپا با وجود کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازگشایی مرزهای اروپا با وجود کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید