باز هم با هوش مصنوعی سلفی های منحصر به فرد ایجاد کنید! این بار با Picsart

به گزارش سبزا، Picsart یک ایجاد کننده سلفی تازه با هوش مصنوعی را معرفی کرده است که به کاربران امکان می دهد آواتار های شخصی سازی شده ایجاد کنند.

باز هم با هوش مصنوعی سلفی های منحصر به فرد ایجاد کنید! این بار با Picsart

این ابزار نو که AI Avatar نام دارد، به کاربران اجازه می دهد تا پرتره هایی از خود ایجاد کنند که به نظر می رسد از طریق یک هنرمند دیجیتال ساخته شده اند.

آواتار ها را می توان در بسته های 50،100 و 200 تایی خریداری کرد که به ترتیب 3.99 دلار، 4.99 دلار و 6.99 دلار قیمت دارند.

تولیدکننده های تصویر با هوش مصنوعی (AI) در ماه های اخیر خیلی محبوب شده اند و در صدر اپلیکیشن های پرفروش در فروشگاه های اپلیکیشن قرار گرفته اند.

عملکرد Picsart مبتنی بر نرم افزار Stable Diffusion است که از الگوریتم های پیشرفته یادگیری ماشینی برای تبدیل عکس های کاربران به پرتره های هنری منحصربه فرد استفاده می کند.

در توضیح این اپلیکیشن گفته شده: به سادگی چندین سلفی را در برنامه آپلود کنید و این فناوری مجموعه ای از آواتار ها را ایجاد می کند که در انواع سبک های هنری مختلف از جمله: شادی تعطیلات، ابرقهرمانانه، انیمه و انرژی شخصیت اصلی، شبیه شما هستند. اگر هم کاربران بخواهند یک آواتار امپرسیونیستی، کارتونی یا واقعی تر بسازند، این ویژگی آن ها را پوشش می دهد.

کاربران همچنین می توانند آواتار های خود را با استفاده از ابزار ویرایش برنامه سفارشی کنند و به کاربران این امکان را می دهند که آثار دیجیتالی خود را به سطح بالاتری ارتقا بدهند تا در محیط آنلاین شاخص شوند.

با گزینه های بی پایانی مانند قرار دادن آواتار ها بر روی پس زمینه های نو، تغییر رنگ ها و افزودن تصاویر، متن و موارد دیگر، کاربران می توانند پرتره هایی از خود ایجاد کنند که واقعاً سبک شخصی آن ها را منعکس می کند و به دیدگاه های خلاقانه شان جان می بخشد. سپس آواتار ها را می توان در جاهای مختلف، مانند عکس های نمایه برای رسانه های اجتماعی، استیکر ها و ایموجی های شخصی سازی شده و موارد دیگر استفاده کرد.

مدیر ارشد محصول Picsart، میکائیل واردانایا، می گوید سرعت توسعه فناوری تصویر هوش مصنوعی حیرت انگیز است.

او می گوید: توانایی هوش مصنوعی برای ایجاد پرتره های کاملاً نو از یک شخص در عرض چند دقیقه، یک سال پیش سابقه نداشت.ـ

همین ماه گذشته، Picsart مولد متن به تصویر خود را هم معرفی کرده بود.

برنامه ویرایش عکس با هوش مصنوعی Lensa از سال 2018 راه اندازی شده است. مجموعه ای از ابزار ها را ارائه می دهد که به کاربران اجازه می دهد اشیاء را از عکس ها حذف کنند، لکه های سلفی را حذف کنند و پس زمینه را تغییر دهند.

دانلود از گوگل پلی

دانلود از اپ استور

منبع: یک پزشک
انتشار: 10 دی 1401 بروزرسانی: 10 دی 1401 گردآورنده: sabza.ir شناسه مطلب: 2126

به "باز هم با هوش مصنوعی سلفی های منحصر به فرد ایجاد کنید! این بار با Picsart" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باز هم با هوش مصنوعی سلفی های منحصر به فرد ایجاد کنید! این بار با Picsart"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید