برزیل مغلوب ایران شد، ایتالیا آخرین حریف ایران در مرحله گروهی

به گزارش سبزا، تیم ملی بسکتبال با ویلچر زیر 23 سال کشورمان با شکست برزیل به دومین پیروزی خود در رقابت های جهانی بسکتبال با ویلچر دست یافت.

برزیل مغلوب ایران شد، ایتالیا آخرین حریف ایران در مرحله گروهی

با تور ارزان برزیل از کشور زیبای فوتبالیست ها دیدن کنید و شهرهای زیبای ریو و برازیلیا را ببینید.

به گزارش خبرنگاران، نمایندگان کشورمان در چهارمین ملاقات خود در مرحله گروهی، مقابل تیم برزیل به میدان رفتند و پیروز شدند بانتیجه 47 بر 59 تیم حریف را مغلوب نموده و به دومین پیروزی خود دست پیدا نمایند.

بسکتبالیست های کشورمان امروز ساعت 10 به وقت محلی تورنتو، مقابل تیم ایتالیا به میدان می فرایند تا با آخرین حریف خود در رقابت های مرحله گروهی روبرو شوند.

تیم ملی جوانان زیر 23 سال ایران تا به امروز پیروز به کسب دو برد مقابل استرالیا و برزیل شده و نتیجه را به تیم های ترکیه و کانادا واگذار نموده است.

تیم ایران با ترکیب امیررضا احمدی(ایلام)، مهدی ماندگار(هرمزگان)، علی کریمی کردآبادی(اصفهان)، مجتبی کمالی(فارس)، محمدحسن سیاری، همایون عسگری مهرآبادی، مهدی عباسی شتریه(مرکزی)، پیمان میزان، حسنعلی کعبی عمیر، سیدمهدی موسوی(تهران)، رضا عیوضی(قم) و با راهنمایی حسن پالار و به سرپرستی هادی رضایی در این رقابت ها حضور پیدا کردند.

رقابت های جهانی کانادا در دو گروه 6 تیمی برگزار می گردد و تیم ملی کشورمان در گروه یک با تیم های استرالیا، ترکیه، کانادا، برزیل و ایتالیا رقابت های مرحله گروهی را انجام می دهد و در گروه دو نیز تیم های انگلیس، آلمان، ژاپن، آمریکا، فرانسه و آفریقای جنوبی با هم در یک گروه قرار دارند.

منبع: خبرگزاری موج
انتشار: 26 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sabza.ir شناسه مطلب: 764

به "برزیل مغلوب ایران شد، ایتالیا آخرین حریف ایران در مرحله گروهی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برزیل مغلوب ایران شد، ایتالیا آخرین حریف ایران در مرحله گروهی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید