برگزاری چالش ویژه مربیان و ورزشکاران بدنسازی خراسان رضوی

به گزارش سبزا، خبرنگاران/خراسان رضوی رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام خراسان رضوی از برگزاری ثبت نام وبینارهای دانش افزایی این هیات در قالب چالش به روز شو خبر داد.

برگزاری چالش ویژه مربیان و ورزشکاران بدنسازی خراسان رضوی

بر اساس گزارش پایگاه خبری اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی، سروش پورآزاد با اشاره به برگزاری وبینارهای ویژه دانش افزایی در خراسان رضوی، اظهار کرد: در راستای به روزرسانی اطلاعات مربیان و ورزشکاران استان در روزهای قرنطینه و کرونایی ثبت نام وبینارهای رایگان دانش افزایی در قالب چالش به روز شو سرانجام یافت.

رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام خراسان رضوی شرح داد: این وبینارها طی 4 روز با عنوان های مختلف تغذیه، فیتنس و تمرینات ورزشی با تدریس اساتید برجسته فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام ایران به صورت آنلاین برگزار می شود.

وی خاطر نشان کرد: این وبینارها در کنار فعالیت های تقویم آموزش هیأت و سمینارهایی دارای امتیاز خواهد بود و فرصتی است تا مربیان و ورزشکاران استان به مرور مطالب ارائه شده در کارگاه ها، دوره ها و وبینارهای برگزار شده در سال جاری بپردازند.

پور آزاد گفت: در ابتدا مهلت ثبت نام در این وبینارها تا سرانجام روز دوشنبه در نظر گرفته شده بود، اما استقبال خوب مربیان و ورزشکاران باعث شد تا روز اول ظرفیت شرکت در وبینار تکمیل شود.

رییس هیأت بدنسازی و پرورش اندام خراسان رضوی مطرح نمود: تا به امروز 700 نفر ثبت نام خود را برای حضور در این چالش تکمیل کردند و پیش بینی می شود با تکمیل ثبت نام ما بقی درخواست کنندگان این عدد به 800 برسد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 28 دی 1399 بروزرسانی: 28 دی 1399 گردآورنده: sabza.ir شناسه مطلب: 1321

به "برگزاری چالش ویژه مربیان و ورزشکاران بدنسازی خراسان رضوی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری چالش ویژه مربیان و ورزشکاران بدنسازی خراسان رضوی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید