تبعات انصراف از لیگ قهرمانان را آنالیز کردیم، تاج در مالزی است

به گزارش سبزا، به گزارش خبرنگاران، حیدر بهاروند درباره تصمیم چهار نماینده ایران برای انصراف از حضور در لیگ قهرمانان آسیا به خاطر سلب میزبانی از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا گفت: این یک تصمیم جمعی بوده است و تبعاتش را آنالیز کردیم. سلب میزبانی از ما بازی با عزت ملی ایران است و زیر بار آن نمی رویم. باشگاه ها تصمیم گرفتند که اگر این رأی قطعی گردد، از مسابقات انصراف دهند چون توهین به ملت ایران است.

تبعات انصراف از لیگ قهرمانان را آنالیز کردیم، تاج در مالزی است

با تور مالزی از توسعه یافته ترین کشور شرق آسیا دیدن کنید.

وی ادامه داد: بیشترین تماشاگر فوتبال در آسیا را ایران دارد و دلیل نمی گردد فوتبال ایران محروم گردد. فدراسیون فوتبال پشت باشگاه ها می ایستد.

سرپرست فدراسیون فوتبال درباره تبعات این تصمیم توضیح داد: ما از این تصمیم متضرر نمی شویم. مردم هم حاضر نیستند تیم های ما خارج از ایران بازی نمایند. باید حرف مردم را قبول کنیم. اگر این تصمیم را بگیریم ممکن است سال آینده تصمیمات بدتری برای ما بگیرند.

بهاروند اضافه نمود: می دانیم تبعاتی از جمله محرومیت و جریمه نقدی برایمان خواهد داشت اما این جرایم قطعی نیست و باید در کمیته اجرایی مصوب گردد. آنچه مسلم است AFC بیش از ایران ضرر می نماید.

وی یادآور شد: این تصمیم فوتبالی نیست و عوامل دیگری در آن دخیل هستند.

سرپرست فدراسیون فوتبال یادآور شد: همان دیشب که نامه را ارسال کردیم به AFC یادآور شدیم که در کشورهای دیگر نظیر عربستان جنگ هست ولی بازی هایشان برگزار می گردد. آنوقت چرا برای ایران چنین رأیی را در نظر گرفته اند.

سرپرست فدراسیون فوتبال اضافه نمود: آقای تاج و همراهانش در مقر AFC حضور دارند و موضوع را به شدت پیگیر هستند.

بهاروند درباره احتمال استفاده از وکلای بین المللی در این پرونده گفت: قطعاً وکلایی را در اختیار می گیریم که بهتر از ماجرای بازی با عربستانی ها در زمین بی طرف عمل نمایند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 29 دی 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: sabza.ir شناسه مطلب: 599

به "تبعات انصراف از لیگ قهرمانان را آنالیز کردیم، تاج در مالزی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تبعات انصراف از لیگ قهرمانان را آنالیز کردیم، تاج در مالزی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید