تخلف دو ملی پوش فوتسال قابل پیگیری است

به گزارش سبزا، سید مجتبی طباطبایی مدیر حقوقی و کمیته انضباطی باشگاه گیتی پسند در گفتگو با خبرنگاران، در خصوص شرایط ایجاد شده توسط دو بازیکن فوتسال این تیم یعنی محمد شجری و مسلم اولادقباد گفت: مستند به بند 10 ماده 19 آئین نامه جابجایی فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران و بند 13 از ماده 1 و ماده 13 آئین نامه جابجایی فیفا قرارداد به محض امضای طرفین معتبر و الزام آور است.

تخلف دو ملی پوش فوتسال قابل پیگیری است

طباطبایی در خصوص اینکه این دو بازیکن قراردادشان را در هیأت فوتبال استان اصفهان ثبت نکرده اند، شرح داد: دوستانی که به این دو بازیکن مشورت داده اند آنها را به اشتباه انداخته اند. در صورتی که طبق آئین نامه فوق الذکر همانطور که عرض کردم قرارداد به محض امضای طرفین معتبر و الزام آور است و صرفاً استفاده از بازیکن مستلزم ثبت رسمی آن می باشد. لذا تخلف آقایان اولادقباد و شجری که با داشتن قرارداد با باشگاه گیتی پسند برخلاف مقررات مذکور اقدام به عقد قرارداد با باشگاه دیگری کرده اند قابل شکایت و پیگیری و در صورت تأیید مدیران گیتی پسند در خصوص شکایت از دو بازیکن، باشگاه تقاضای اعمال مجازات مواد 18 و 25 آئین نامه جابجایی را پیگیری خواهد نمود.

وی در خصوص سعید احمد عباسی یادآور شد: این بازیکن دو سال است تحت قرارداد گیتی پسند می باشد و باشگاه های دیگر باید بدانند که انعقاد قرارداد با بازیکنی که با باشگاهی قرارداد دارد تخلف است.

مدیر حقوقی گیتی پسند در خصوص افشین کاظمی دیگر بازیکن گیتی پسند نیز گفت: افشین فصل قبل در نیمه های راه ترک تمرین کرد و در همان زمان توسط باشگاه این امر به صورت مکتوب به اطلاع هیئت فوتبال رسید. البته باشگاه گیتی پسند از طریق دبیر کل و ارسال شکوائیه در حال پیگیری احقاق حق باشگاه در قبال این بازیکن می باشد. قطعاً افشین کاظمی در صورتی که بخواهد در سال 98 با هر باشگاهی وارد مذاکره شود قبل از آن بهتر است باشگاه مورد نظر از گیتی پسند در خصوص شرایط افشین کاظمی استعلام نماید.

به گزارش خبرنگاران، مسلم اولادقباد و محمد شجری در شرایطی که قرارداد خود را با تیم گیتی پسند تمدید کرده بودند راهی مس سونگون شدند و با این تیم قرارداد بستند. سعید احمدعباسی هم اقدام به مذاکره با باشگاه مس کرده بود ولی سرانجام در گیتی پسند باقی ماند. همچنین افشین کاظمی فصل گذشته از حضور در تمرینات تیم خودداری کرد و مسئولان باشگاه و سرمربی تیم از وضعیت او خبری ندارند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sabza.ir شناسه مطلب: 193

به "تخلف دو ملی پوش فوتسال قابل پیگیری است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تخلف دو ملی پوش فوتسال قابل پیگیری است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید