ترک تحصیل تعدادی از دانش آموزان منطقه بن رود به علت مسائل معیشتی

به گزارش سبزا، به گزارش خبرنگاران، محمد حیدری ظهر دوشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان اصفهان گفت: امروز مردم شرق اصفهان با مسائل زیاد اقتصادی دست و پنجه نرم می نمایند.

ترک تحصیل تعدادی از دانش آموزان منطقه بن رود به علت مسائل معیشتی

وی با بیان اینکه خانواده ها هزینه سرویس مدارس دانش آموزان خود را ندارند و از سوی دیگر با محدودیت اتوبوس شهری برای رفت و آمد دانش آموزان روبرو هستند، بیان داشت: بعضی خانواده ها که دارای دو یا سه دانش آموز هستند، بالطبع مسائل بیشتری دارند.

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بن رود بیان کرد: هم اکنون 10 میلیون تومان به رانندگان سرویس از سال قبل بدهکاریم که متأسفانه خانواده ها توان پرداخت بدهی شان را ندارند.

وی با گلایه از اینکه تسهیلات بدون نیازسنجی مدارس توزیع گردیده است، گفت: به عنوان مثال به یک مدرسه که 7 نفر جمعیت دارد، یک دستگاه زیراکس داده گردیده در صورتی که مدرسه ای با جمعیت زیاد از داشتن دستگاه زیراکس محروم است.

حیدری یکی دیگر از معضلات منطقه شرق اصفهان را مدارس تخریبی و کانکسی بیان کرد و افزود: بیشتر مدارس ما تخریبی است و اداره نوسازی اجازه استفاده از مدرسه را به ما نمی دهد مگر اینکه در صورت بروز اتفاق و پیشامد، خودمان پاسخگو باشیم.

وی با بیان اینکه امکان دو شیفته کردن مدارس وجود ندارد، افزود: از طرفی 120 دانش آموز بلاتکلیف خواهند بود که امیدواریم اقدام به نوسازی مدارس نمایند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 25 آذر 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sabza.ir شناسه مطلب: 39

به "ترک تحصیل تعدادی از دانش آموزان منطقه بن رود به علت مسائل معیشتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترک تحصیل تعدادی از دانش آموزان منطقه بن رود به علت مسائل معیشتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید