تساوی نوری و داوری، از روی نیمکت

به گزارش سبزا، اوضاع برای الکساندر نوری و دنیل داوری در بوندس لیگای2 بر وفق مراد نیست. هر دو در خطر خروج از باشگاه قرار دارند. یکی از دویسبورگ و دیگری از اینگولشتات.

تساوی نوری و داوری، از روی نیمکت

به گزارش خبرنگاران ،هفته یازدهم بوندس لیگای2 شاهد ملاقات ایرانی ها بود. الکساندر نوری یک سو و دنیل داوری سوی دیگر. اینگولشتات در استادیوم خانگی- آئودی پارک- میزبان دویسبورگ بود که این بازی با تساوی یک بر یک به انتها رسید. ابتدا ماروین ماتیپ به اشتباه دروازه خودی را باز کرد و سپس همین بازیکن کامرونی و 33 ساله در وقت های تلف شده، گل تساوی اینگولشتات را به ثمر رساند.

ایرانی ها در این بازی، هر 2 روی نیمکت حضور داشتند. الکساندر نوری که سرمربی اینگولشتات بود و دنیل داوری هم دروازه بان ذخیره دویبسورگ. داوری که در 4 بازی نخست، بازیکن ثابت دویسبورگ بود، 7 هفته است که روی نیمکت می نشیند. دانیل میسن هولر آلمانی و 23 ساله جای داوری را گرفته و به دروازه بان ثابت دویسبورگ تبدیل شده. دویسبورگ با داوری، از 11 بازی تنها 6 امتیاز کسب نموده و به دلیل تفاضل گل بهتر نسبت به اینگولشتات در رده هفدهم بوندس لیگای2 قرار گرفته.

اینگولشتات که الکس نوری را استخدام کرد تا از بحران خارج گردد، با این مربی ایرانی- آلمانی توفیقی به دست نیاورده و از 5 بازی گذشته خود تنها یک تساوی کسب نموده. این تیم که پیش از حضور نوری 5 امتیاز اندوخته بود، حالا 6 امتیازی است و در رده هجدهم واقع شده است.

اوضاع برای نوری و داوری در بوندس لیگای2 بر وفق مراد نیست. هر دو در خطر خروج از باشگاه قرار دارند. یکی از دویسبورگ و دیگری از اینگولشتات. مگر اینکه ظرف هفته های آینده نوری نتایج درخشانی با اینگولشتات بگیرد و البته داوری هم بتواند به دروازه دویسبورگ برسد.

12

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 22 اسفند 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sabza.ir شناسه مطلب: 85

به "تساوی نوری و داوری، از روی نیمکت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تساوی نوری و داوری، از روی نیمکت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید