تصمیم نهایی باشگاه استقلال در مورد محمد دانشگر

به گزارش سبزا، ظاهرا کمیته انضباطی باشگاه تصمیم گرفته درباره دانشگر تشکیل جلسه بدهد و به نتیجه نهایی در مورد این بازیکن برسد.

تصمیم نهایی باشگاه استقلال در مورد محمد دانشگر

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، محمد دانشگر از حدود یک ماه قبل از سوی فرهاد مجیدی در اختیار باشگاه استقلال قرار داده شده و حق حضور در تمرینات را ندارد. علاوه بر اینکه سرمربی آبی ها علاقه ای به حضور دانشگر در تمرینات تیمش ندارد، باشگاه استقلال نیز هنوز درباره او تصمیمی نگرفته است.

حالا، اما ظاهرا کمیته انضباطی باشگاه تصمیم گرفته درباره دانشگر تشکیل جلسه بدهد و به نتیجه برسد. حجت نظری، سخنگوی باشگاه استقلال در این خصوص گفت: پرونده او در کمیته انضباطی مطرح است و رأی آن صادر می گردد. بر اساس نظری که کمیته انضباطی ابلاغ می نماید، تصمیم می گیریم، اما بازی کردن او بر عهده سرمربی و کادر فنی است.

وی اضافه کرد: امیدوارم شرایطی فراهم گردد که هم دانشگر و هم دیگر بازیکنان حفظ شوند و بتوانند بازی نمایند. امیدواریم پس از تصمیم کادر فنی همه شرایط برای تیم استقلال فراهم باشد.

لازم به ذکر است؛ فرهاد مجیدی نام محمد دانشگر را در لیست آسیایی استقلال نیز قرار نداده است. این در حالی است که آبی ها تا 19 فروردین برای اصلاح لیست آسیایی زمان دارند و حال باید دید تا آن روز دانشگر به لیست اضافه می گردد یا خیر؟

از گفته های نظری این طور بر می آید که مدافع آبی ها به زودی بخشیده خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 15 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 15 اردیبهشت 1400 گردآورنده: sabza.ir شناسه مطلب: 1534

به "تصمیم نهایی باشگاه استقلال در مورد محمد دانشگر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصمیم نهایی باشگاه استقلال در مورد محمد دانشگر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید