تصویر اولیه گلکسی بادز 3 پرو از طراحی با ساقه خبر می دهد

به گزارش سبزا، تنها چند روز قبل از رونمایی رسمی از گلکسی بادز 3 پرو، اولین تصویر از هدفون های بی سیم پرچم دار آینده در فضای مجازی فاش شد. آن طور که به نظر می رسد گلکسی بادز 3 پرو از طراحی کاملا جدیدی بهره می برد؛ طراحی که شباهت بسیاری به ایرپاد پرو اپل دارد.

تصویر اولیه گلکسی بادز 3 پرو از طراحی با ساقه خبر می دهد

به همین دلیل ایوان بلس، یکی از افشاگران معروف حوزه فناوری اولین تصویر از هدفون نو سامسونگ که به نظر می رسد گلکسی بادز 3 پرو باشد را منتشر کرد و طبق این تصویر، طراحی کاملاً بهبودیافته تری در انتظار سری گلکسی بادز پرو سامسونگ خواهد بود. این تصویر نشان می دهد که غول کره ای دنیای تکنولوژی نسل بعدی گلکسی بادز پرو را با طراحی ساقه مانند مشابه با ایرپاد پرو اپل به روز خواهد نمود.

تصویر منتشر شده، گلکسی بادز 3 پرو را در رنگ نقره ای به نمایش می گذارد. بعلاوه شما می توانید سری سیلیکونی این هدفون را نیز در این تصویر مشاهده کنید. البته این تصویر وضوح چندانی ندارد و تار است، اما طراحی کلی گلکسی بادز 3 پرو سامسونگ در آن دیده می گردد. پیش تر نیز در این زمینه خبرهایی منتشر شد مبنی بر آن که سامسونگ از طراحی ساقه مانند در هدفون نو خود استفاده خواهد نمود تا با بهبود محل قرارگیری میکروفون، کیفیت مکالمه را بهبود بخشد و اکنون به نظر می رسد که این خبرها درست بوده اند.

آن طور که در خبرهای قبلی معین شد، گلکسی بادز 3 پرو سامسونگ از درایورهای دو طرفه بهره می برد و با استفاده از بلوتوث نسخه 5.4 به دستگاه های هوشمند متصل می گردد. بعلاوه شایعات حاکی از آن است که هدفون های پرچم دار آینده سامسونگ از کدک Hi-Fi پشتیبانی می نماید و از فناوری صدای 24 بیتی نیز بهره می برد. گفته می گردد که سری گلکسی بادز 3 از استاندارد IP57 برخوردار هستند و در برابر نفوذ آب و گرد و غبار، مقاوم خواهند بود. بعلاوه با وجود ویژگی SmartThings Find، کاربران دیگر نگرانی از بابت گم شدن ایربادزهای خود نخواهند داشت.

گلکسی بادز 3 پرو سامسونگ بعلاوه ممکن است مجهز به یک نوار LED در بخش بیرونی بدنه باشد. دیگر شایعات حاکی از آن است که این هدفون نو با یک بار شارژ تا حدود 6 ساعت در حالت نویز کنسلینگ فعال شارژدهی خواهد داشت که البته این مقدار به لطف کیس شارژش به حدود 30 ساعت خواهد رسید. بعلاوه به نظر می رسد که سری گلکسی بادز 3 با بهبودهای قابل توجهی در زمینه هوش مصنوعی همراه خواهد بود. در روزهای آینده احتمالاً خبرهای دقیق تری در این زمینه منتشر می گردد.

منبع: Sammobile

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 21 خرداد 1403 بروزرسانی: 21 خرداد 1403 گردآورنده: sabza.ir شناسه مطلب: 2252

به "تصویر اولیه گلکسی بادز 3 پرو از طراحی با ساقه خبر می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصویر اولیه گلکسی بادز 3 پرو از طراحی با ساقه خبر می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید