تفریحات آبی کیش ، چشیدن طعم واقعی هیجان در خلیج همواره فارس

به گزارش سبزا، سفر به کیش می تواند یک سفر مهیج، مجذوب کننده و خاطره انگیز برای هر قشری باشد. مهم نیست که چه سلیقه ای دارید و از چه راهی شادمان می شوید، جزیره کیش همواره برای همه مسافران خود، یک جهان شگفتی در نظر گرفته است. بی شک زمانی که به یک جزیره سفر می کنید، باید انتظار تماشا تفریحات آبی مختلفی را داشته باشید. در خصوص کیش نیز این مورد صدق می نماید. تفریحات آبی کیش بسیار متنوع، هیجان انگیز و مفرح هستند. تنوع تفریحات آبی کیش آنقدر گسترده است که برخی مسافران حتی در خصوص برخی از آنها اطلاعی ندارند. به همین علت تصمیم گرفتیم تا شما را به صورت کامل با انواع مختلف تفریحات آبی جزیره کیش آشنا کنیم تا بلکه بتوانید گوشه ای از طعم هر یک را بچشید و سفر خود را خاطره انگیز کنید. پس با خبرنگاران همراه باشید!

تفریحات آبی کیش ، چشیدن طعم واقعی هیجان در خلیج همواره فارس

سرگرمیات آبی کیش ، از پاراسل تا غواصی با دلفین ها

یکی از هیجان انگیزترین سرگرمیاتی که می توانید در کیش داشته باشید، سرگرمیات آبی هستند. حتی با وجود اینکه مدتی است استفاده از جت اسکی برای مسافران ممنوع شده، باز هم سرگرمیات زیادی وجود دارند که می توانید از آنها بهره ببرید. هوای کیش در چهار فصل سال گرم است. به همین علت همواره آب بازی در این جزیره گرم و دوست داشتنی لذت بخش خواهد بود. پس چه بهتر که در سفر به کیش، حسابی خیس شوید و آدرنالین خون تان را به حدبیشتر خود برسانید!

اسکوتر زیردریایی

اسکوتر زیردریایی

غواصی در عمق آب های نیلگون خلیج همواره فارس احتیاج به مهارت و تجهیزات خاصی دارد. حتی شما باید کپسول های اکسیژن بزرگی را پشت خود ببندید و به وسیله آنها تنفس کنید. اما اسکوتر زیردریایی نوعی وسیله نقلیه شبیه به موتور سیکلت است که با قرار دادن یک کلاه روی سر شما، اکسیژن کافی را تامین نموده و دیگر احتیاجی به حمل کپسول اکسیژن روی پشت خود ندارید. برای راندن این اسکوتر ها احتیاج به تخصص خاصی نیست و هرکس از عهده آن بر می آید. اسکوتر زیردریایی یکی از خاص ترین سرگرمیات تمام کیش محسوب می گردد. در تمامی مراحل یک غواص آموزش دیده شما را همراهی می نماید، پس اصلا احتیاجی به نگرانی نیست. اسکوتر زیردریایی، بر خلاف تصور بسیاری از مسافران، کاملا بی خطر بوده و جزء برترین سرگرمیات آبی کیش محسوب می گردد.

آدرس : جزیره کیش - میدان ساحل - پشت هتل شایان

شماره تماس: 09028088811

ساعت کار: 10-17

هزینه استفاده: 200 هزار تومان

شاتل سواری یکی از سرگرمیات آبی کیش

شاتل سواری | سرگرمیات آبی کیش

در شاتل سواری شما روی یک تشک بادی می نشینید. این تشک به پشت یک قایق تندرو بسته می گردد. قایق با تمام سرعت خود، شما را در خلیج فارس به این طرف و آن طرف می کشد. در اطراف خود تنها می توانید قطرات آب را ببینید. سرعت زیاد اجازه تنفس را به شما نمی دهد. در هنگام حرکت، پیمودن پیچ های تند باعث می گردد حس کنید که هر لحظه محتمل است در آب سقوط کنید. ضربان قلب شما به اوج می رسد و انگار در میان ابر ها پرواز می کنید. شاتل سواری تنها در مراکز سرگرمیی کیش ارائه می گردد و جزء مفرح ترین سرگرمیات آبی کیش است. هر شاتل معمولا مخصوص دو تا سه نفر است. پس می توانید به صورت خانوادگی سوار آن شده و حسابی از فریاد کشیدن دوستان و اعضای خانواده خود لذت ببرید!

آدرس یکی از کلوپ های ارائه دهنده شاتل : جزیره کیش، ساحل سیمرغ، کلوپ آتلانتیس کیش

شماره تماس : 09028088811

ساعت کار : 9-17

هزینه بلیت : 50 هزار تومان

بنانا

بنانا

بنانا نام یکی از سرگرمیات آبی مهم است که در مراکز سرگرمیی کیش ارائه می گردد. حدود پنج الی شش نفر روی یک قایق بادی سوار می شوند که به شکل موز طراحی شده. توجه داشته باشید که شما دقیقا به حالتی که سوار بر اسب می شوید باید روی این قایق بنشینید، دستان خود را به دستگیره های مخصوص روی قایق گرفته و خودتان را محکم نگه می دارید. سپس بنانا به وسیله یک قایق تندرو کشیده می گردد و به نهایت سرعت می رسد. بنانا سواری حتی از شاتل نیز هیجان انگیز تر است. فقط افرادی که اضافه وزن دارند، ممکن است حین سواری دچار مشکل شوند. ظرفیت هر بنانا حدود پنج الی شش نفر است. پس اگر به صورت خانوادگی یا گروهی سفر نموده اید، می توانید با هم سوار بنانا شوید و هیجان را به صورت گروهی تجربه کنید. بنانا یکی از شادترین سرگرمیات آبی کیش محسوب می گردد.

آدرس یکی از کلوپ های ارائه دهنده بنانا: جزیره کیش، میدان ساحل، پشت هتل شایان

شماره تماس : 09028088811

ساعت کار : 9-17

هزینه بلیت : 45 هزار تومان

پاراسل

پاراسل

در پاراسل دو نفر سوار یک جایگاه شبیه به تله اسکی می شوند که به چتر نجات بسته شده. سپس این جایگاه به یک قایق تندرو بسته می گردد. قایق حدود پنج دقیقه حرکت می نماید تا به سرعت کافی برسد. نهایتا چتر نجات کاملا باز شده و شما در ارتفاع 100 متری پرواز خواهید کرد. پاراسل تنها به وسیله مراکز خاص ارائه می گردد و برای کسانی که ترس از ارتفاع دارند، مناسب نیست. اما با پاراسل می توانید جریان پیدا کردن آدرنالین در خون خود را حس کنید! البته به یاد داشته باشید که برگزار شدن پاراسل، کاملا به شرایط جوی بستگی دارد. در هوای طوفانی به هیچ وجه امکان پرواز با پاراسل وجود نخواهد داشت. پاراسل را می توان یکی از هیجان انگیز ترین و خاص ترین سرگرمیات آبی کیش دانست.

آدرس کلوپ ارائه دهنده پاراسل: جزیره کیش، میدان ساحل، پشت هتل شایان

شماره تماس : 09028088811

ساعت کار : 9-17

هزینه بلیت : 120 هزار تومان

فلای بورد یکی از مهیج ترین سرگرمیات آبی کیش

فلای بورد

فلای بورد نام یکی از سرگرمیات آبی تازه است که در بعضی مراکز سرگرمیی کیش ارائه می گردد. تصور کنید که پای خود را به یک تخته شبیه به اسنوبرد یا تخته موج سواری می بندید. سپس این تخته با فشار آب به بالا می رود و شما را در ارتفاع حدود پنج متری از سطح دریا شناور نگه می دارد. فلای بورد واقعا هیجان انگیز است و یک تجربه فراموش نشدنی برای شما خواهد بود. فلای بورد جزء گران قیمت ترین سرگرمیات آبی کیش محسوب می گردد و تنها حدود 20 دقیقه امکان استفاده از آن وجود دارد. اما با این حال، هواداران بسیار زیادی را جذب خود نموده.

آدرس یکی از کلوپ های ارائه دهنده فلای بورد: جزیره کیش، میدان ساحل، پشت هتل شایان

شماره تماس : 09028088811

ساعت کار : 9-17

هزینه بلیت : 200 هزار تومان

تیوپ سواری

تیوپ سواری

تیوپ سواری دقیقا مشابه بنانا یا پاراسل است. روی هر تیوپ دو نفر سوار می شوند و تیوپ به وسیله قایق تندرو در خلیج با سرعت بالا کشیده خواهد شد. تیوپ سواری هیجان کمتری نسبت به بنانا دارد اما برای افرادی که دارای اضافه وزن هستند نیز مناسب است. شاید در ابتدا تصور کنید که تیوپ سواری جزء ساده ترین سرگرمیات آبی کیش باشد، اما از لحظه ای که قایق تندرو آغاز به حرکت می نماید، خواهید دید که چقدر لذت بخش و هیجان انگیز است!

آدرس کلوپ ارائه دهنده : بلوار مرجان، مرجان 7 ، پشت هتل مارینا پارک کیش

شماره تماس : 09028088811

ساعت کار : 10-17

هزینه بلیت : 50 هزار تومان

قایق بادی از مجذوب نماینده ترین سرگرمیات آبی کیش

قایق بادییکی از مراکز سرگرمیی کیش که تجربه ای خاص و خاطره انگیز را برای شما رقم می زند، مارین نام دارد. مارین می تواند به شما قایق های تک نفره، دو نفره یا سه نفره اجاره دهد. شما به مدت 30 دقیقه می توانید همچون فیلم های سینمایی روی آب های نیلگون خلیج فارس شناور باشید و از آرامش آن لذت ببرید. البته این سرگرمی آبی کاملا به شرایط جوی بستگی دارد. قایق بادی شاید همچون سایر سرگرمیات آبی کیش خیلی هیجان انگیز نباشد. اما یک تجربه منحصر به فرد و آرامش بخش خواهد بود که به تنهایی یا به همراه خانواده خود می توانید طعم آن را بچشید.

آدرس کلوپ ارائه دهنده : بلوار مرجان، مرجان 7 ، پشت هتل مارینا پارک کیش

شماره تماس : 09028088811

ساعت کار : 10-17:30

هزینه بلیت : بسته به نوع قایق، 100، 150 و 160 هزار تومان

قایق سرگرمیی جزیره کیش

قایق سرگرمیی

بعضی مراکز سرگرمیی کیش ، قایق سرگرمیی را نیز همراه تور سرگرمیات آبی خود ارائه می دهند. بر خلاف کشتی های سرگرمیی، قایق ها اختصاصی تر هستند و ظرفیت چهار تا هفت نفره دارند. شما نیز با پرداخت هزینه ای مشخص، این قایق ها را به مدت 20 دقیقه در اختیار خود در می آورید. سرعت این قایق ها از قایق های تندرو کمتر و از کشتی بیشتر است. قایق سرگرمیی برای کسانی که به صورت خانوادگی سفر می نمایند، بسیار ایده آل است. حرکت این قایق ها معمولا از ساحل مرجان و سیمرغ خواهد بود. در بیش تر موارد، سرگرمیات آبی کیش از نظر زمانی بسیار کوتاه هستند و قایق سرگرمیی نیز از این قاعده مستثنا نیست.

آدرس کلوپ ارائه دهنده : بلوار مرجان، مرجان 7 ، پشت هتل مارینا پارک کیش

شماره تماس : 09028088811

ساعت کار : 10-17

هزینه بلیت : 150 و 300 هزار تومان بر حسب نوع قایق و ظرفیت آن

ماهیگیری در کیش

ماهیگیری

ماهیگیری بدون مجوز در کیش غیر قانونی است. البته اغلب مسافرانی که به کیش سفر می نمایند، تجهیزات لازم برای ماهیگیری را ندارند. اما بعضی مراکز سرگرمیی کیش همچون مارین، امکانات ماهیگیری را در اختیار مسافران قرار می دهند تا به مدت دو ساعت، ماهیگیری در آب های خلیج فارس را تجربه نمایند. هزینه ماهیگیری به مدت دو ساعت حدود 800 هزار تومان است. اما این هزینه برای تیم های پنج نفره هم ثابت است. پس بهتر است به صورت گروهی ماهیگیری کنید. ضمناًً ماهی گرفته شده به دست شما، به خودتان تعلق داشته و می توانید آن را کباب کنید! پس ماهیگیری را می توان یکی از سرگرمیات آبی کیش دانست که در آن با یک تیر دو نشان می زنید!

آدرس کلوپ ارائه دهنده : بلوار مرجان، مرجان 7 ، پشت هتل مارینا پارک کیش

شماره تماس : 09028088811

ساعت کار : 10-17

هزینه بلیت : 800 هزار تومان

غواصی در کیش

غواصی

غواصی یکی از سرگرمیات آبی کیش محسوب می گردد. شاید تصور کنید که غواصی احتیاج به مهارت هایی خاص و توانایی هایی منحصر بفرد دارد. اما نگران نباشید، مربیان مخصوص غواصی در کلوپ های معتبر کیش همراه شما هستند تا بتوانید یک تجربه غواصی بی نظیر داشته باشید. البته به این منظور بهتر است تنها کلوپ های معتبر و باتجربه را انتخاب کنید تا دچار مشکل نشوید. تنها کافیست سایت مورد نظر را برای غواصی انتخاب نموده و از زیست بوم بی نظیر کیش لذت ببرید. لمس ماهی های رنگارنگ، تجربه ای نیست که به سادگی فراموش کنید. البته نهایتا باید گفت که غواصی یکی از سرگرمیات آبی کیش محسوب می گردد که احتیاج به کمی مهارت های اولیه دارد. به همین علت کلاس های غواصی نیز در بعضی کلوپ ها برگزار می شوند.

آدرس یکی از کلوپ های معتبر غواصی : جزیره کیش، ساحل سیمرغ، کلوپ آتلانتیس کیش

شماره تماس : 09028088811

ساعت کار : 9- 17

هزینه غواصی : 350 هزار تومان

توجه : امکان غواصی در شرایط بد جوی وجود ندارد

پارک ویبیت کلوپ مارین دریا

پارک ویبیت کلوپ مارین دریا

شاید بیشتر سرگرمیات آبی کیش برای بچه ها مناسب نباشند. به هر صورت در سفر خود باید همواره به فکر سرگرمی بچه ها نیز باشیم. پارک ویبیت کلوپ مارین دریا، یکی از سرگرمیات آبی کیش محسوب می گردد که برای بچه ها نیز مناسب است. این پارک یک شهربازی بادی شناور روی آب است که چالاکی و چابکی افراد را به چالش می کشد. شما باید به سرعت از موانع رد شده و تعادل خود را به خوبی حفظ کنید.

آدرس ویبیت کلوپ مارین دریا : بلوار مرجان، مرجان 7 ، پشت هتل مارینا پارک کیش

شماره تماس : 09028088811

ساعت کار : 10-17:30

هزینه بلیت : 40 هزار تومان به ازای یک ساعت

شنا و غواصی همراه با دلفین ها از زیبا ترین سرگرمیات آبی کیش

شنا و غواصی همراه با دلفین ها

همه مسافران کیش، این جزیره را به پارک آبی دلفین ها می شناسند. شما در این پارک می توانید دلفین ها را از نزدیک ببینید و از حرکات نمایشی آنها لذت ببرید. اما برای داشتن یک تجربه منحصر به فرد، این امکان وجود دارد که کنار دلفین ها شنا نموده و غواصی کنید. این یکی از خاطره انگیز ترین سرگرمیات آبی کیش است. لمس دلفین ها از نزدیک خاطره ای نیست که بتوانید به این سادگی فراموش کنید.

آدرس پارک دلفین ها : جزیره کیش، انتهای ساحل سیمرغ، پارک دلفین کیش

شماره تماس برای هماهنگی : 09028088811

ساعت شنا با دلفین ها : 9-11

ساعت غواصی با دلفین ها : 11-13

ساعت پذیرش شنا با دلفین ها : 8:45-9

هزینه شنا/ غواصی با دلفین ها : یک میلیون تومان برای حدود یک ساعت مفید

توجه : حداقل سن مجاز برای غواصی و شنا با دلفین ها 12 سال است.

خب خبرنگاران ی عزیز، تقریبا با تمام سرگرمیات آبی کیش آشنا شدید. آیا تا به حال هیچ یک از این سرگرمیات آبی را امتحان نموده اید؟ اگر اینطور است، به نظر شما کدام یک از آنها را می توان برترین و مفرح ترین سرگرمی دانست؟ اگر یکی از دوستان یا آشنایان شما قصد سفر به کیش را داشته باشد، کدام یک از این آیتم ها را به او پیشنهاد می کنید؟ نظرات و تجربیات شخصی خود را با ما به اشتراک بگذارید. نباید فراموش کنید که ما بی صبرانه منتظر تماشا نظرات شما همراهان عزیز هستیم. پس ما را بیش از این منتظر نگذارید!

منبع:سـفـرزون

منبع: دیجیاتور
انتشار: 12 مرداد 1401 بروزرسانی: 12 مرداد 1401 گردآورنده: sabza.ir شناسه مطلب: 2051

به "تفریحات آبی کیش ، چشیدن طعم واقعی هیجان در خلیج همواره فارس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تفریحات آبی کیش ، چشیدن طعم واقعی هیجان در خلیج همواره فارس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید