تلویزیون کره شمالی: کیم جونگ اون قهرمان دیدار سنگاپور بود

به گزارش سبزا، یک رسانه خبری دولت کره شمالی با پخش یک فیلم ویدئویی 42 دقیقه ای نسبت به دیدار اخیر رهبران آمریکا و کره شمالی واکنش نشان داده است.

تلویزیون کره شمالی: کیم جونگ اون قهرمان دیدار سنگاپور بود

همراه ما باشید تا با تور سنگاپور از توسعه‌یافته ترین کشور آسیا دیدن کنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از فاکس نیوز، تلویزیون دولتی کره شمالی با پخش یک فیلم 42 دقیقه ای درباره دیدار تاریخی دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا و کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی را یک قهرمان توصیف و ارزیابی نموده است.

تلویزیون دولتی کره شمالی این فیلم ها و تصاویر را روز پنجشنبه منتشر و پخش نموده است یعنی دو روز پس از برگزاری نشست ترامپ و کیم و بازگشت رهبر کره شمالی به پایتخت این کشور.

یک روزنامه دولتی کره شمالی نیز نوشت: تعداد زیادی از رهبران کشورهای مختلف از سنگاپور دیدن نموده اند ولی این مساله در تاریخ سنگاپور بی سابقه است که مثل این رویداد خیابان ها پر از جمعیت استقبال کننده باشد. خیابان ها پر از مردمی بود که به رهبر بزرگ کره شمالی به خاطر مهارت سیاسی اش برای راهنمایی مسائل سیاسی پیچیده بین المللی، احترام گذاشتند.

سی ان ان نیز اظهار داشت: کیم جونگ اون رهبر کره شمالی ستاره اصلی این فیلم 42 دقیقه ای بوده است. این در شرایطی است که پس از گذشت 20 دقیقه از این فیلم تازه تصویر ترامپ برای نخستین بار به نمایش درآمده است.

منبع: تسنیم
انتشار: 14 آذر 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: sabza.ir شناسه مطلب: 494

به "تلویزیون کره شمالی: کیم جونگ اون قهرمان دیدار سنگاپور بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تلویزیون کره شمالی: کیم جونگ اون قهرمان دیدار سنگاپور بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید