تور ژاپن با ریسمون

به گزارش سبزا، یکی از بهترین مقاصد در قاره آسیا که می توانید همراه با ریسمون به تماشای آن بروید تور ژاپن است. ژاپن جزیره ای در شمال شرقی آسیا است که با کشورهای روسیه، چین و کره شمالی همسایه است.

تور ژاپن با ریسمون

به دلیل موقعیت جغرافیایی خاص ژاپن، این مقصد به یکی از جذاب ترین مقاصد توریستی دنیا بدل شده است. با تور ریسمون ژاپن می توانید تجربه ای خارق العاده از تماشای طبیعت بکر و بینظیر ژاپن به همراه جذابیت های مدرن و امروزی این کشور داشته باشید.

پیشنهاد ریسمون برای دیدن و لذت بردن از ژاپن بازدید از اکثر جاذبه های این کشور رویایی است که در زیر از بعضی از آن ها نام خواهیم برد.

شهر بینظیر توکیو و آسمان خراش هایش:

یکی از مقاصد دیدنی این شهر، برج توکیو است که دیدنش را که یکی از جاذبه های اصلی توکیو است به شما پیشنهاد می کنیم. همچنین در توکیو می توانید از معبد آساکوسا که به عنوان قدیمی ترین معبد توکیو شناخته میشود دیدن کنید.

قایق سواری روی دریاچه هانوکه از دیگر جذابیت های توکیو به شمار می رود.

در نهایت پیشنهاد ریسمون تله کابین سواری و تماشای کوه فوجی است که یکی از نمادهای اصلی ژاپن است.

کیوتو و شکوفه های ساکورا:

اگر شما هم مانند ما عاشق دیدن شکوفه های گیلاس معروف ژاپن هستید بهترین مکان برای دیدن این شکوفه های زیبا یا ساکورا شهر رویایی کیوتو است به همراه تور ژاپن ریسمون به تماشای این شهر رویایی میرویم.

زیبایی های کیوتو تمام شدنی نیست، دیدن معبد طلایی کیوتو وشکوه این معبد دل شما را خواهد ربود. پس از تماشای شهر به شما پیشنهاد می کنیم به دیدن جنگل رویایی بامبو کیوتو بروید .

شهر دیدنی اوساکا:

اوساکا و معبد دیدنی اش که تک تک شان را با تور ریسمون می توانید ببینید و تجربه ای از تماشای معبد زیبای اوساکا و معماری و طراحی عجیب آن به خاطر دور ماند از حمله های دشمنان به یکی از بهترین مقاصد تور های ژاپن تبدیل گشته است. از مقاصد دیگر در اوساکا می تواند آکواریوم بزرگ اوساکا باشد. یکی از بزرگترین آکواریوم های بزرگ ژاپن نیز در اوساکا قرار دادرد که دیدنش جذابیت زیادی به همراه خواهد داشت.

ما در ریسمون کوشش نموده ایم تا تورهای خارجی متفاوت و پر از گشت را به مقاصد مختلف دنیا داشته باشیم. تور ژاپن ریسمون با داشتن بیشترین گشت ها می تواند برای شما یکی از بهترین مقاصد تور در آسیا باشد. برای رزرو تورهای خارجی ریسمون با ما تماس بگیرید یا به وبسایت ریسمون مراجعه کنید.

منبع: مجله سفر
انتشار: 21 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sabza.ir شناسه مطلب: 240

به "تور ژاپن با ریسمون" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ژاپن با ریسمون"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید