توصیه های یک کارشناس برای قهرمانی پرسپولیس، نقش شطرنج برای برانکو

به گزارش سبزا، جلال چراغپور در مصاحبه با خبرنگاران در خصوص باخت دو بر صفر پرسپولیس مقابل کاشیما آنتلرز ژاپن در دیدار رفت لیگ قهرمانان آسیا گفت: اشتباهاتی که این تیم در خط دفاعی داشت سبب شد تا آنها به راحتی گل بخورند و توسط مهاجمان سرعتی کاشیما آنتلرز غافلگیر شوند. پرسپولیس گل هایی را خورد که کاملا مبتدیانه بود و روی اشتباه عمق خط دفاعش به ثمر رسید.

توصیه های یک کارشناس برای قهرمانی پرسپولیس، نقش شطرنج برای برانکو

کارشناس فوتبال ایران درباره اهمیت دیدار برگشت گفت: این بازی شبیه یک شطرنج تمام عیار است. همه چیز به ذهنیت برانکو ایوانکوویچ برای چینش نفرات اصلی خود در پرسپولیس بر می گردد.

وی اضافه کرد: استراتژی اول می تواند بازی تهاجمی پرسپولیس باشد تا آنها با حملات خود از گوشه های زمین موقعیت های خطرناکی را دروازه کاشیما ایجاد نمایند اما اگر حواسشان به ضد حملات نباشد باز هم از عمق دفاع ضربه خواهند خورد و کار به مراتب سخت خواهد شد.

این کارشناس اعلام نمود: پرسپولیس می تواند با یک بازی شجاعانه دو گل بزند و کار را به وقت اضافی بکشاند. به طور حتم اگر بازی به 120 دقیقه کشیده گردد به نفع این تیم خواهد بود چون دیگر ترسی در آنها وجود ندارد.

چراغپور توضیح داد: استراتژی دوم هم می تواند حفظ کمال کامیابی نیا در نیمه زمین پرسپولیس باشد تا آنها با انجام یک بازی صبورانه به دو گل برسند. البته خودم فکر می کنم این اتفاق برای پرسپولیس به سختی رخ خواهد داد و می تواند کاسه صبر طرفداران را لبریز کند.

کارشناس فوتبال ایران درباره شانس بازگشت پرسپولیس برای کسب جام قهرمانی اعلام نمود: هر دو تاکتیک می تواند ریسک های بزرگی را برای کادر فنی پرسپولیس به همراه داشته باشد. کاشیما تاکنون در اتمسفر استادیوم آزادی بازی نکرده است. آنها قطعا جوزده خواهند شد اما پرسپولیس هم باید یاد بگیرد که گل مفت نخورد. به شخصه هیچ پیش بینی ای از این بازی ندارم چون که کادر فنی پرسپولیس انتخاب می نماید تا این تیم تهاجمی وارد میدان گردد یا با صبر به فکر راه نفوذی به دروازه حریف خود باشد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 5 فروردین 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sabza.ir شناسه مطلب: 89

به "توصیه های یک کارشناس برای قهرمانی پرسپولیس، نقش شطرنج برای برانکو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توصیه های یک کارشناس برای قهرمانی پرسپولیس، نقش شطرنج برای برانکو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید