توقف سپاهان در تبریز ، در انتظار نبرد پرسپولیس و تراکتورسازی

به گزارش سبزا، هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال ایران تحت الشعاع بازی مهم پرسپولیس و تراکتورسازی که فردا ششم بهمن ماه در استادیوم آزادی برگزار می گردد است. با این وجود سپاهان در تبریز متوقف شد.

توقف سپاهان در تبریز ، در انتظار نبرد پرسپولیس و تراکتورسازی

جهت دریافت مشاوره خدمات تراکت چاپخانه از بهترین و باتجربه ترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ تراکت های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

به گزارش خبرنگاران، سپاهان که نام سرمربی اش این روزها در کانون اخبار قرار داشت و امکان حضور او روی نیمکت تیم ملی مطرح شده است این هفته در تبریز به مصاف ماشین سازی رفت و به تساوی دست یافت. سپاهان با این نتیجه 32 امتیازی شد و با یک بازی بیشتر در مکان دوم باقی ماند.

تیم فوتبال نساجی قائمشهر امروز دست به کار بزرگی زد و پیکان را در شهر قدس یک برصفر شکست داد. تنها گل این بازی در دقیقه 37 توسط حامد شیری از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید. نساجی با این برد 19 امتیازی شد و در مکان دهم جدول نهاده شد.

در فولاد شهر ذوب آهن با سرمربی جدیدش اولین برد را دشت کرد. این تیم در ملاقات با پارس جنوبی جم یک بر صفر از سد این تیم عبور کرد. تنها گل این ملاقات با ضربه سر زیبای قاسم حدادی فر در دقیقه 44 درون دروازه حریف جای گرفت. ذوب آهن با این برد با 18 امتیاز در صندلی یازدهم نهاده شد.

ملاقات تیم های گل گهر سیرجان و سایپا نیز با تساوی یک بر یک به انتها رسید. در این ملاقات یونس شاکری در دقیقه 39 برای گل گهر و امیر حسین حسین زاده در دقیقه 63 برای سایپا گلزنی کردند.

در مهمترین بازی این هفته فردا در استادیوم آزادی پرسپولیس به مصاف تراکتور سازی می رود. ساکت الهامی سرمربی تراکتور که سال گذشته دستیار گل محمدی در شهر خودرو بود حالا باید با ستارگانش به مصاف پرسپولیس برود. پرسپولیس قهرمان نیم فصل برای این ملاقات برنامه های مهم تاکتیکی دارد تا بتواند صدر جدول را حفظ کند.

بدون شک عیار هر دو مربی در این بازی نمایان خواهد شد. پرسپولیس در حال حاضر با 34 امتیاز صدرنشین لیگ برتر است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 13 اسفند 1398 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: sabza.ir شناسه مطلب: 724

به "توقف سپاهان در تبریز ، در انتظار نبرد پرسپولیس و تراکتورسازی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توقف سپاهان در تبریز ، در انتظار نبرد پرسپولیس و تراکتورسازی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید