دو ویژگی تازه و کاربردی واتساپ

به گزارش سبزا، به نظرمی رسد پیغام رسان محبوب واتساپ در حال کار بر روی ویژگی ویرایش پیغام است. این اولین بار نیست که واتساپ این ویژگی را آنالیز می نماید. این ویژگی اولین بار در سال 2017 به وسیله این پیغام رسان مورد آزمایش نهاده شد، اما هرگز به نسخه پایدار نرسید.

دو ویژگی تازه و کاربردی واتساپ

به گزارش خبرنگاران، ویژگی ویرایش متن واتساپ اولین بار به وسیله WABetaInfo مشاهده شده است. همانطور که از نام آن پیداست، این ویژگی به کاربران اجازه می دهد پیغام های متنی را ویرایش نمایند. آن ها باید روی یک پیغام ضربه بزنند و نگه دارند، نماد سه نقطه در بالا را انتخاب نمایند و گزینه ویرایش را انتخاب نمایند.

به نظر نمی رسد که این شرکت برنامه ای برای نشان دادن تاریخچه ویرایش یا توانایی آنالیز تغییرات داشته باشد. با توجه به آزمایشی بودن این ویژگی، این احتمال وجود دارد که واتساپ امکان اطلاع گیرنده از تغییرات پس از ویرایش را به این اپلیکیشن اضافه کند. از آنجایی که ویرایش پیغام ها اکنون در نسخه های بتای iOS، اندروید و دسکتاپ در حال آزمایش است، می توان انتظار داشت که این ویژگی به زودی در نسخه پایدار واتساپ عرضه گردد.

این شرکت بعلاوه در حال کار بر روی گزینه لغو برای چت های حذف شده است. در صورتی که شما به طور تصادفی پیغامی را ارسال نموده باشید و به جای گزینه delete for every روی گزینه delete for me کلیک نموده باشید، این قابلیت مفیدی خواهد بود. اسکرین شات به اشتراک گذاشته شده از این ویژگی به وسیله WABetainfo نشان می دهد که پس از پاک کردن آخرین پیغام، فرستنده یک دکمه مشاهده خواهد نمود که می تواند با استفاده از آن حذف را لغو کند.

در صورتی که قبلاً کاربر به طور تصادفی گزینه delete for me را فشار داده باشد، به مدت چند ثانیه پاپ آپی مشاهده خواهد نمود که امکان حذف پیغام ها برای همه را به او می دهد. این ویژگی اکنون در حال توسعه است و هنوز تعیین نیست که واتساپ چه زمانی آن را به صورت عمومی منتشر خواهد نمود.

منبع: 91mobiles

منبع: فرارو
انتشار: 21 تیر 1401 بروزرسانی: 21 تیر 1401 گردآورنده: sabza.ir شناسه مطلب: 2031

به "دو ویژگی تازه و کاربردی واتساپ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دو ویژگی تازه و کاربردی واتساپ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید