دیدارهای تدارکاتی محک خوبی بود، تیم آذرباتری جوانترین تیم لیگ است

به گزارش سبزا، فرهاد نفرزاده در مصاحبه با خبرنگاران درباره شرایط و شرایط تیم آذرباتری ارومیه اظهارداشت: تمرینات خود را از 26 مرداد شروع نموده ایم. در ابتدا به خاطر شرایط کرونایی و حضور بازیکنان در تیم جوانان، تیم تکمیل نبود. به مرور زمان ترکیب تیم کامل تر شد و تا قبل از اعزام به تورنمنت چهارجانبه گلستان 95 درصد تیم کامل شد.

دیدارهای تدارکاتی محک خوبی بود، تیم آذرباتری جوانترین تیم لیگ است

سرمربی تیم والیبال آذرباتری ادامه داد: تورنمنت چهارجانبه محک خوبی برای شناسایی نقاط قوت و ضعف تیم و بازیکنان شد. بازیکنان جوانی در اختیار داریم و در واقع تیم آذرباتری با میانگین سنی 20 سال و یک ماه، جوانترین تیم حاضر در مسابقات لیگ به تعداد خواهد رفت. دیدارهای تدارکاتی برایمان حائز اهمیت بود تا بازیکنان جوانمان تجربه کسب نمایند.

وی توضیح داد: جدا از بحث نتیجه، رودررویی بازیکنان جوانمان با تیم های لیگ رجحان در سالن و شهرهای غیر از ارومیه تجربه گرانبها و ارزشمندی بود که به آن رسیدیم. برنامه ریزی سه ساله داریم که سال جاری سال نخست آن را اجرا می کنیم و در پی این هستیم که نسبت به سال گذشته که همواره در انتهای جدول قرار داشتیم، رتبه بهتری کسب کنیم و در واقع سهمیه لیگ برتر حفظ گردد.

نفرزاده در خاتمه تأکید کرد: از مسئولان فدراسیون والیبال تشکر می کنم که با توجه به فشردگی رویدادهای بین المللی تیم ملی، مسابقات لیگ را طوری برنامه ریزی کردند که تیم ها و بازیکنان زمان کافی برای آماده سازی داشته باشند. در واقع شرایط همه تیم ها و بازیکنان یکسان است و امیدوارم مسابقات لیگ برتر کیفیت خوبی داشته باشد و شاهد ظهور بازیکنان نو و آینده دار از دل لیگ برای تیم ملی کشور باشیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 مهر 1400 بروزرسانی: 30 مهر 1400 گردآورنده: sabza.ir شناسه مطلب: 1776

به "دیدارهای تدارکاتی محک خوبی بود، تیم آذرباتری جوانترین تیم لیگ است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دیدارهای تدارکاتی محک خوبی بود، تیم آذرباتری جوانترین تیم لیگ است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید