رکورد شکنی کوتاه ترین زمان سفر به ایستگاه فضایی

به گزارش سبزا، این سه دانشمند، رکورد جدیدی را در رابطه با کوتاه ترین سفر به ایستگاه فضایی به جای گذاشتند و تنها در مدت 3 ساعت به ایستگاه متصل شدند. به صورت معمول سفر به ایستگاه فضایی بین المللی شش ساعت به طول می انجامد.

رکورد شکنی کوتاه ترین زمان سفر به ایستگاه فضایی

برای سفر با تور پوکت بهاری همراه ما باشید. هیچ جا بهتر از سواحل زیبای تایلند نمیتواند خستگی را از تن شما بدر کند و تجربه آرامش را به شما بدهد.

دو فضانورد روس و یک فضانورد آمریکایی صبح امروز با استفاده از موشک سایوز به ایستگاه بین المللی فضایی رسیدند. کاتلین رابینز، فضانورد آمریکایی، سرگئی ریکوف و سرگئی کود سوورچکوف روس دقیقاً در ساعت 5:45 به وقت گرینویچ از پایگاه بایکونور در قزاقستان راهی سفر شدند.

آژانس فضایی روسیه در حساب توییتر خود اظهار داشت که فضاپیما با موفقیت در مدار نهاده شد.

این سه دانشمند، رکورد جدیدی را در رابطه با کوتاه ترین سفر به ایستگاه فضایی به جای گذاشتند و تنها در مدت 3 ساعت به ایستگاه متصل شدند. به صورت معمول سفر به ایستگاه فضایی بین المللی شش ساعت به طول می انجامد.

در یکی از معدود همکاری های فضایی بین روس ها و غربی ها، سه فضانورد با همکارانی که در حال حاضر این ایستگاه را اداره می نمایند -کریس کسیدی (ناسا)، آناتولی یانیچین و ایوان واگنر (روسکاسموس) که قرار است در 22 اکتبر به زمین بازگردند، پیوستند.

تا زمان سفر رابرت بنکن و داگ هرلی در تاریخ 30 مه گذشته با استفاده از فضاپیمای اسپیس ایکس و از مرکز فضایی کندی در فلوریدا، موشک های سایوز روسی تنها وسیله ارسال فضانوردان به ایستگاه فضایی بین المللی بود. این دو فضانورد در تاریخ 2 اوت به زمین بازگشتند.

منبع: ایندیپندنت

منبع: فرادید
انتشار: 27 آبان 1399 بروزرسانی: 27 آبان 1399 گردآورنده: sabza.ir شناسه مطلب: 1207

به "رکورد شکنی کوتاه ترین زمان سفر به ایستگاه فضایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رکورد شکنی کوتاه ترین زمان سفر به ایستگاه فضایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید