ساعت آخرین بازی قهرمان لیگ برتر فوتسال بازهم تغییر کرد

به گزارش سبزا، به گزارش خبرنگاران، جواد شریف مدیر روابط عمومی باشگاه گیتی پسند گفت: با درخواست رسمی باشگاه گیتی پسند و موافقت باشگاه چیپس کامل مشهد و سازمان لیگ فوتسال زمان آخرین ملاقات لیگ برتر فوتسال در سال 1400 به ساعت 18 روز آدینه 20 اسفند ماه تغییر کرد.

ساعت آخرین بازی قهرمان لیگ برتر فوتسال بازهم تغییر کرد

پیش از این قرار بود بازی دو تیم ساعت 16 برگزار گردد اما این ساعت به 14:30 تغییر یافت و در آخرین تصمیم مقرر شد گیتی پسند و چیپس کامل از ساعت 18 به مصاف هم بروند. این در حالی است که گیتی پسند به عنوان قهرمانی لیگ برتر رسیده و جشن قهرمانی خود را بعد از انتها آخرین بازی لیگ برابر چیپس کامل در اصفهان برگزار می نماید.

مدیر روابط عمومی باشگاه گیتی پسند علت تغییر ساعت بازی را پخش همزمان این ملاقات از شبکه های اصفهان و ورزش بیان کرد و اضافه نمود: باید از مدیران صدا و سیمای مر کز اصفهان ، مدیریت محترم شبکه ورزش ، باشگاه چیپس کامل مشهد و در راس آن از سازمان لیگ فوتسال کمال قدردانی را داشته باشیم که مقدمات برگزاری ملاقات و پوشش مناسب جشن قهرمانی گیتی پسند را فراهم کردند.

شریف در ادامه یادآور شد: متاسفانه این ملاقات به علت شرایط کرونا بدون حضور تماشاگر برگزار می گردد و علاقه مندان به رشته فوتسال می توانند از شبکه های اصفهان و ورزش بازی و جشن قهرمانی را مشاهده نمایند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 خرداد 1401 بروزرسانی: 17 خرداد 1401 گردآورنده: sabza.ir شناسه مطلب: 2000

به "ساعت آخرین بازی قهرمان لیگ برتر فوتسال بازهم تغییر کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساعت آخرین بازی قهرمان لیگ برتر فوتسال بازهم تغییر کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید