شارژر مگ سیف دوئو به صورت رسمی عرضه شد

به گزارش سبزا، روز گذشته کوپرتینویی ها پس از مدت ها انتظار، در نهایت شارژر جدید خود با نام MagSafe Duo که از امکان شارژر آیفون و اپل واچ به صورت همزمان بهره می برد را روانه بازار کردند.

شارژر مگ سیف دوئو به صورت رسمی عرضه شد

به گزارش خبرنگاران به نقل از جی اس ام،اگر تمایل به خرید این محصول دارید، اپل زمان تحویل دو روز کاری را برای شما در نظر خواهد گرفت که به نظر معقول و مناسب می آید. البته این تاریخ برای شما با هزینه ارسال همراه خواهد بود. اما اگر تمایل به تحویل رایگان این محصول را دارید، باید یک روز بیشتر منتظر بمانید و به این ترتیب، تحویل رایگان آن سه روز زمان خواهد برد.

شارژر مگ سیف دوئو، آخرین محصول اپل مبتنی بر تکنولوژی MagSafe خواهد بود که پس از معرفی و عرضه محصولات خانواده آیفون 12، در اختیار کاربران قرار می گیرد. این شارژر قدرتمند قادر است تا آیفون، اپل واچ، ایرپاد پرو با کیس شارژ وایرلس و به صورت کامل، محصولاتی که از فناوری شارژ Qi پشتیبانی می نمایند را شارژ کند.

زبان طراحی شارژر MagSafe Duo به گونی است که امکان تا شدن را به شما داده و به این ترتیب، می توانید آن را به راحتی در جیب شلوار یا کوله پشتی خود قرار داده و هر جایی که احتیاج داشته داشتید، آن را با خود همراه تان ببرید.

توضیحات اپل در خصوص شارژر مگ سیف دوئو به توضیح زیر است:

شارژر MagSafe Duo قادر است تا آیفون، اپل واچ، کیس وایرلس ایرپاد و به صورت جامع، کلیه محصولات سازگار با فناوری Qi را شارژ کند. تنها کافی است تا گجت خود را روی این شارژر قرار داده و از یک شارژ مطمئن بهره ببرید. این شارژر به راحتی تا شده و می توانید آن را هر جایی که احتیاج داشته باشید، با خود همراه ببرید.

به خاطر داشته باشید که شارژر مگ سیف دوئو علیرغم این که با کابل شارژ همراه است، اما مانند خانواده آیفون 12 اثری از آداپتور شارژ درون جعبه آن دیده نمی گردد. اپل توصیه نموده تا در صورت احتیاج، آداپتور 20 یا 27 واتی را به صورت جداگانه خریداری کنید.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 15 دی 1399 بروزرسانی: 15 دی 1399 گردآورنده: sabza.ir شناسه مطلب: 1308

به "شارژر مگ سیف دوئو به صورت رسمی عرضه شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شارژر مگ سیف دوئو به صورت رسمی عرضه شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید