طراحی دکوراسیون اداری با رنگ های خاص

به گزارش سبزا، در ادامه فرایند شناخت پروژه های برتر طراحی داخلی و بازسازی ساختمان در دنیای معماری در این مقاله در شرکت معماری و طراحی داخلی خبرنگاران قصد داریم یکی از پیروز ترین طراحی داخلی اداری در سال 2017 ، در شهر مونترال کانادا را با هم آنالیز کنیم . این فضا در متراژی به مساحت 1600 متر مربع توانسته است یک محیط جذاب و منحصر به فرد را بوسیله رنگ ها در طراحی دکوراسیون داخلی ایجاد کند تا در چشم بیننده ممتاز بنظر برسد . این دفتر که یک شرکت متشکل از نیروهای جوان است یک سرویس سرگرمی مبتنی بر اشتراک گذاری در سطح دنیا به شمار میرود که شعبه هایی در نیویورک و لس آنجلس آمریکا نیز دارد .

طراحی دکوراسیون اداری با رنگ های خاص

جهت دریافت خدمات الاچیق های مدرن با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای آلاچیق های مختلف را به ما بسپارید.

1- رنگ ها اولین عامل مهم در شکل گیری فضا

اولین نکته در بازدید از این محیط ، تماشای رنگ های متنوع و زیبا در دکوراسیون اداری این شرکت است که نظر هر بیننده ای را به خود جلب میکند . مدیران این شرکت در نظر داشتند فضایی پر جنب و جوش و فعال را ایجاد نمایند تا هم کارمندان و هم مراجعه نمایندگان به این محیط بتوانند به بهترین نحو فضاها را کشف و از آن لذت ببرند . شرکت طراحی داخلی معتقد است استفاده از رنگ های جذاب و متنوع در این شرکت میتواند انرژی و خلاقیت کارکنان را افزایش دهد . رنگ های سرد و گرم در کنار هم در این محیط با هم ترکیب شده اند و در کنار تم اصلی رنگ دیوار ها و سقف که سفید رنگ است هارمونی فضایی عالی و منحصر به فردی را به وجود اورده است . بلوک ها و دفاتر موجود در داخل دفتر در تمام سطوح سقف ، کف و دیوار به یک رنگ در آمده اند تا یک تاثیر بصری قوی را در فضا ایجاد نمایند و با استفاده از این رنگ ها مرز و حدود مناطق مختلف تعیین میشود و یک حرکت سیال توسط رنگ ها در محیط شکل میگیرد .

2- هر تیم یک رنگ

این رنگ ها باعث تشویق اجتماعات تیم ها در فضای آزاد میشود و احساس تعلق خاطر را در بین کارکنان تحریک میکند ، زیرا هر تیم در این شرکت ، رنگ خاص خود را دارد . طراحی فضای کار با پلان باز و انعطاف پذیر با جلسات کاری تیم ها و هم چنین فضای مشترک بین تیم ها سازگار است . دفاتر موجود در شرکت انعطاف پذیر و تحریک پذیر اند ، جایی که کار خلاقانه از تعاملات اجتماعی پر بازده پدید می آید .

3- رنگ سفید

اما رنگ اصلی و مکمل برای این رنگ ها ، رنگ سفید است . این رنگ به طرز بسیار مناسبی با رنگ های متنوع موجود در محیط ترکیب شده است و هویت قوی مناطق رنگارنگ را متعادل میکند و به نوعی نقش ستون فقرات را در شرکت ایفا میکند و بخش های مختلف را به یکدیگر پیوند میدهد . مجری دکوراسیون ، پنل های وینیل سفید در راهرو را برای استفاده شخصی و سرگرمی کارکنان ایجاد نموده است که میتوانند در آن جا به دور از هیاهو شرکت استراحت نمایند و با یکدیگر به بحث و گفتگو بپردازند.

4- فضاهای مهم شرکت

به غیر از دفاتر اصلی و فضاهای جمعی کاری مشترک ، فضاهایی برای رفاه حال بیشتر کارکنان ایجاد شده است.

  • فضاهای سرگرمی

این فضاها برای سرگرمی کارکنان تدارک دیده شده است . مانند میزهای پینگ پونگ که در فضاهایی زرد متمایل به سبز قرار دارند و فضاهایی مانند اتاق بازی های کامپیوتری برای افزایش خلاقیت در بین کارکنان .

  • رستوران و غذاخوری

رستوران نه به معنای عظیم و وسیع آن بلکه یک فضای مفید و مختصر که کارکنان میتوانند در آنجا در کنار هم غذای خود را بخورند و با یکدیگر تعامل و گفت و گو داشته باشند .

منبع: هیرادانا
انتشار: 9 مهر 1399 بروزرسانی: 9 مهر 1399 گردآورنده: sabza.ir شناسه مطلب: 1106

به "طراحی دکوراسیون اداری با رنگ های خاص" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی دکوراسیون اداری با رنگ های خاص"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید