طلسم تکواندوکاران ایران مقابل لی کره ای، حسینی و مردانی نقره و برنز گرفتند

به گزارش سبزا، در خاتمه نخستین روز رقابت های مرحله چهارم گرندپری 2018 در منچستر، تکواندوکاران ایران به یک مدال نقره و یک مدال برنز دست یافتند.

طلسم تکواندوکاران ایران مقابل لی کره ای، حسینی و مردانی نقره و برنز گرفتند

به گزارش خبرنگاران، از صبح روز جمعه 27 مهر ماه 1397 نخستین روز از چهارمین مرحله رقابت های گرندپری تکواندو 2018 به میزبانی شهر منچستر در کشور انگلیس پیگیری شد که سه تکواندوکار ایران نیز به مصاف رقبای خود رفتند و در خاتمه، یک مدال نقره ویک برنز برای تیم ملی کشورمان ثبت شد.

به این ترتیب در وزن 68- کیلوگرم، میرهاشم حسینی در نخستین گام 15 بر 9 شوای ژائو از چین را شکست داد، در مرحله یک هشتم سئوک با کیم هوگوپوش کره جنوبی را 19 بر 16 شکست داد و در ادامه با پیروزی 30 بر 27 مقابل احمد ابوغاش از اردن به مرحله نیمه نهایی رسید. او در این مرحله نیز 19 بر 16 برادلی سیندن تکواندوکار کشور میزبان(انگلیس) را مغلوب کرد تا حریف دای هون لی کره ای در فینال این وزن گردد. اما حسینی در فینال به دلیل مصدومیت از ادامه مبارزه بازماند و در نهایت 7 بر 11 بازنده اعلام شد و نقره گرفت تا بازهم دای هون لی کره ای مدال طلا را از چنگ هوگوپوشان ایران دربیاورد.

همچنین در وزن 80+ کیلوگرم، سجاد مردانی در نخستین مبارزه خود 16 بر 11 گویلرمه سزاریو برزیلی را شکست داد و راهی مرحله یک هشم شد. او در این مرحله 13 بر 7 اسمائیل دویسبای هوگوپوش قزاقستان را مغلوب کرد و به یک چهارم نهایی رسید و در ادامه با برتری 8 بر 4 مقابل وردان گولس از کرواسی راهی نیمه نهایی شد اما در این مرحله با حساب 12 بر 15 مغلوب ولادیسلاو لارین تکواندوکار نام آشنای روسیه شد و به مدال برنز بسنده کرد.

اما پیش از این، ابوافضل یعقوبی دیگر تکواندوکار ایران در وزن 68- کیلوگرم با شکست مقابل حریف انگلیسی از صعود به مراحل بالاتر بازماند و حذف شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 6 اسفند 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sabza.ir شناسه مطلب: 76

به "طلسم تکواندوکاران ایران مقابل لی کره ای، حسینی و مردانی نقره و برنز گرفتند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طلسم تکواندوکاران ایران مقابل لی کره ای، حسینی و مردانی نقره و برنز گرفتند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید