عجیب ترین قوانین دانشگاه های جهان زیر ذره بین دانشجو!

به گزارش سبزا، قوانین پیجیده فقط برای دانشگاه های ایران نیست و تمام دانشگاه های جهان برای پیشبرد اهداف خود چهارچوب ها و برنامه ریزی های خاصی دارند که بعضی از آن ها عجیب است.

عجیب ترین قوانین دانشگاه های جهان زیر ذره بین دانشجو!

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در استرالیا فوق لیسانس هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی استرالیا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی استرالیا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های استرالیا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، تا قبل از دوران دانشجویی، شور و شوق تحصیل در دانشگاه و رفتن به محیط آموزشی جدید برای تمام نوجوانان وجود دارد، اما وقتی به چنین فضا هایی وارد می شوند و اندکی زمان می گذرد دیگر خبری از آن همه اشتیاق نیست، گویی همه چیز به فرآیندی عادی تبدیل می گردد و تنها قوانین، سختگیرانه تر از دوران دانش آموزی است، اما آیا واقعا فکر می کنید که قوانینی مثل آغاز کلاس های عمومی و تخصصی در ساعت 8 صبح روز شنبه جزو بدترین قوانین تحصیلی هستند؟ پس 7 قانون عجیب و سخت از دانشگاه های سراسر دنیا را به شما معرفی می کنیم تا ببینید که قانون ساعت 8 بهترین آن است.

موسسه فناوری وللور (هند)

در موسسه فناوری وللور (هند) صحبت کردن با تلفن همراه در ساعات پایانی شب دردسر ساز است، نگهبان می تواند تلفن شما را ضبط کند و یک گزارشی از اینکه چرا و با چه کسی صحبت می کردید، بنویسد.

دانشگاه روباتیک اورال (ایالات متحده)

دانشگاه روباتیک اورال کاملا در زندگی شخصی افراد نظارت می نماید. این دانشگاه نه تنها فعالیت های غیرمجاز مانند مصرف دارو یا نوشیدنی، بلکه فعالیت های معمولی مانند ناسزا گفتن، حرکات ورزشی و موزون، تتو و حتی پیرسینگ را نیز ممنوع نموده است. علاوه بر این دانشجویان حق کار کردن در مکان هایی که چنین اقداماتی را انجام می دهند هم ندارند.

دانشگاه باب جونز (ایالات متحده)

دانشگاه باب جونز به معنویت دانشجویان اهمیت می دهد. هنگامی که گروهی از دختران و پسران در کنار هم هستند حداقل یک نگهبان بر تمام دانشجویان نظارت می نماید.

دانشکده پائول کوین در دالاس (ایالات متحده)

دانشکده پائول کوین در پوشش سخت گیر است. به این معنی که دانشجویان از ساعت 8 صبح تا 5 بعدظهر باید لباس رسمی بپوشند و پوشیدن لباسی که جلب توجه کند، مجازات دارد. با اولین تخلف، متخلف باید به مرکز خدمات اجتماعی مراجعه کند و در صورت تکرار برای بار دوم به پلیس تحویل داده می گردد.

دانشگاه بریگم یانگ (ایالت یوتا)

دانشگاه بریگم یانگ، یک قسمت برای آرایش کردن و آراسته بودن دارد. بر اساس این قانون، دانشجویان نباید ریش بگذارند مگر اینکه مسئولان این مرکز آموزشی تشخیص بدهد که اصلاح صورت برای پوست دانشجو ضرر دارد.

دانشکده پنساکولا (ایالت فلوریدا)

دانشکده پنساکولا، مطالعه اضافی را ممنوع نموده است. ممکن است فکر کنید که این اصلا چیز بدی نیست؛ اما باید دیگر قوانین این دانشگاه را نیز بدانید! برای مثال، تماس های داخلی بیشتر از 30 دقیقه و خواندن در حمام در ساعات خاموشی خوابگاه ها نیز کاملا ممنوع است.

دانشگاه لیبرتی (ایالات متحده)

دانشگاه لیبرتی، دموکرات ها را ممنوع نموده است. فقط یکبار در این دانشگاه یک گروه دموکرات وجود داشت که چند روز بعد از آغاز فعالیتش متوقف شد، زیرا آن ها از فعالیت های نامتعارف حمایت می کردند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 3 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sabza.ir شناسه مطلب: 734

به "عجیب ترین قوانین دانشگاه های جهان زیر ذره بین دانشجو!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عجیب ترین قوانین دانشگاه های جهان زیر ذره بین دانشجو!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید