عکس هایی برای دلنشین تر شدن فضای دانشگاه

به گزارش سبزا، دبیر انجمن علمی تاریخ دانشگاه تهران از فراخوان عکاسی با محوریت آثار باستانی و میراث فرهنگی اطلاع داد تا با برگزاری یک نمایشگاه دائمی از این عکس ها در فضای دانشگاه بتوانند فضای دلنشین تری را برای دانشجویان به وجود بیاورند.

عکس هایی برای دلنشین تر شدن فضای دانشگاه

نگار مروتی درباره فراخوان عکاسی با محوریت آثار باستانی و میراث فرهنگی به خبرنگاران گفت: تمام دانشجویان و هر کسی که دست به دوربین است، سلیقه خوبی دارد و در زمینه آثار باستانی کار می نماید، می تواند عکس هایش را برای ما ارسال کند.

او ادامه داد: محیط دانشکده های خارجی به نحوی است که با حال و هوای رشته ای که در آن تحصیل می نمایند، می خورد اما فضای دانشگاه های ما محیط خشکی دارد و تصمیم گرفتیم با این کار دانشجویان را به فضای خودِ دانشگاه جذب کنیم و دانشجویان به جای قدم زدن در فضاهای بیرون و اطراف دانشگاه و رفتن به کافه ها، فضای داخل دانشگاه را برای این کار انتخاب نمایند.

دبیر علمی تاریخ دانشگاه تهران افزود: به فکر انجام کارهای دیگر هستیم تا دانشجویان رشته مجسمه سازی، طراحی و نقاشی بتوانند به ما یاری نمایند تا فضای دانشگاه را زیباتر کنیم به همین دلیل فعلا فراخوانی برای عکاسی داده ایم تا در ادامه ببینیم چطور می توان این مسیر را به درستی پیش برد.

مروتی با تاکید بر اینکه اصولا دانشکده های ما جذاب نیستند، اضافه نمود: زمانی که به صفحه های اجتماعی دانشگاه های خارج از کشور نگاه می کنیم، می بینیم محیط هر دانشکده با فضای رشته ای که در آن تحصیل می نمایند، همخوانی دارند. ما نیز سعی کردیم با توانی که یک انجمن علمی دانشجویی دارد، بتوانیم چنین فضایی را در دانشکده خودمان به وجود بیاوریم.

علاقمندان می توانند برای شرکت در فراخوان عکاسی از آثار تاریخی با محوریت آثار باستانی و میراث فرهنگی، آثار خود را تا 30 دی ماه به آدرس [email protected] ارسال نمایند. آثار برگزیده در نمایشگاهی دائمی در دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه تهران به نمایش گذاشته خواهند شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 19 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sabza.ir شناسه مطلب: 113

به "عکس هایی برای دلنشین تر شدن فضای دانشگاه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عکس هایی برای دلنشین تر شدن فضای دانشگاه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید