فارس من، حذف نمرات مردودی از کارنامه دانشجویان طبق آئین نامه آموزشی غیرممکن است

به گزارش سبزا، معاون آموزشی دانشگاه خواجه نصیر الدین طوسی گفت: درحال حاضر بر اساس سیاست دانشگاه نمی توانیم نمرات مردودی را از کارنامه دانشجویان حذف کنیم چراکه آئین نامه آموزشی چنین اجازه ای را به ما نمی دهد.

فارس من، حذف نمرات مردودی از کارنامه دانشجویان طبق آئین نامه آموزشی غیرممکن است

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران، سامانه فارس من سامانه ای است که مخاطبان خبرنگاران می توانند از طریق آن مسائل خود در تمام حوزه ها را مطرح کنند تا خبرنگاران این مسائل را پیگیری کرده و پاسخ آن را از مسؤولان دریافت کنند.

مخاطبان خبرنگاران موضوع درخواست دانشجویان خواجه نصیر درباره عدم حذف نمرات مردودی از کارنامه را مطرح کرده و از خبرنگاران خواستارگفت وگو با مسئولان شدند که خبرنگاران خبرنگاران برحسب وفای به عهد این موضوع را در دستور کار قرار دادند.

علی اشرفی زاده معاون آموزشی دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی در این رابطه گفت: درحال حاضر بر اساس سیاست دانشگاه نمی توانیم نمرات مردودی را از کارنامه دانشجویان حذف کنیم چراکه آئین نامه آموزشی چنین اجازه ای را به ما نمی دهد.

وی افزود: حذف نمرات مردودی که تقاضای دانشجویان است یک امر غیر قانونی بوده و ما در گذشته نیز این کار را نکرده ایم و قرار نیست این اتفاق بیافتد از طرفی بسیاری از دانشگاه ها هم چنین کاری نکرده اند و تنها تعداد محدودی از دانشگاه ها به طور موقت دست به این کار زده اند که بدون شک با مشکل رو به رو خواهند شد.

حذف نمرات مردودی از کارنامه مممکن نیست

اشرفی زاده شرح داد: درخواست دانشجویان خواجه نصیر درباره عدم حذف نمرات مردودی از کارنامه ممکن نیست و دانشگاه ها سیاستی در این زمینه ندارد.

وی ادامه داد: دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی با در نظر دریافت شرایط خاص در ایام شیوع ویروس کرونا تسهیلاتی را مانند حذف ترم و حذف دروس را برای دانشجویان در نظر گرفته است.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 20 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sabza.ir شناسه مطلب: 948

به "فارس من، حذف نمرات مردودی از کارنامه دانشجویان طبق آئین نامه آموزشی غیرممکن است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فارس من، حذف نمرات مردودی از کارنامه دانشجویان طبق آئین نامه آموزشی غیرممکن است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید