فردا اولین جام برای احمد نوراللهی و قایدی؟

به گزارش سبزا، تیم فوتبال شباب الاهلی قهرمان جام حذفی، فردا در ملاقات سوپرجام امارات به مصاف الجزیره قهرمان لیگ این کشور می رود.

فردا اولین جام برای احمد نوراللهی و قایدی؟

به گزارش خبرآنلاین، ملاقات سوپرجام امارات میان شباب الاهلی قهرمان جام حذفی و الجزیره قهرمان لیگ برگزار می گردد. ملاقاتی که قرار است در ورزشگاه هزاع بن زاید شهر العین برگزار می گردد و شوالیه های سرخ در شباب الاهلی در پی دفاع از عنوان قهرمانی خود در سال گذشته هستند.

با توجه به فاصله کوتاه بین دو ملاقات شباب الاهلی و الاتحاد در مرحله یک چهارم نهایی جام اتحادیه و بازی آن ها در مسابقه سوپرجام، کادرفنی دو تیم روی جنبه های فیزیکی و آمادگی روحی بازیکنان تمرکز نموده اند.

الجزیره پس از پیروزی سخت و سخت 5 بر 4 مقابل الاتحاد کلبا در دو ملاقات رفت و برگشت، پای به این ملاقات می گذارد و در سمت مقابل نیز شباب الاهلی در مجموع با حساب 3 بر یک از سد عجمان گذشت.

اگر چه ترکیب دو تیم تقریبا معین است، اما با علت غیبت چند بازیکن موثر دو تیم به علت مصدومیت، امکان شگفتی لحظه آخری در روز بازی و در ترکیب تیم ها وجود دارد.

طی هفته های گذشته، تقریبا دو تیم هر سه روز یکبار در مسابقات فشرده لیگ و جام حذفی به میدان رفته اند.

شباب الاهلی سابقه درخشانی در سوپرجام امارات دارد و تا به امروز توانسته است 5 بار عنوان قهرمانی را از آن خود کند که بیشترین تعداد تاج گذاری در این پیکارهاست در حالی که الجزیره علیرغم اینکه 4 بار در سال های 2011، 2012، 2016 و 2017 این ملاقات را انجام داده است.

اما پیروز به کسب عنوان قهرمانی نشده است؛ بنابراین رویارویی فردا ملاقاتی خواهد بود که تجربه و جاه طلبی را در هم آمیخته است.

احمد نوراللهی و مهدی قایدی دو بازیکن ایرانی شباب الاهلی فردا شب می توانند اولین جام مشترک خود در خارج از کشور را به دست بیاورند. دو بازیکن کلیدی تیم مهدی علی که در ملاقات های گذشته شوالیه های سرخ، از مهره های اصلی و تأثیرگذار شباب الاهلی بوده اند.

باشوی کوچک تک گل 3 امتیازی آخرین ملاقات این تیم برابر عجمان را به ثمر رساند و برابر النصر نیز یک خطای پنالتی گرفت. ضمن اینکه احمد نور هم برابر الظفره یک گل 3 امتیازی زیبا به ثمر رساند و 3 امتیاز را برای تیمش به ارمغان آورد.

حالا این دو بازیکن ایرانی در کوشش هستند تا فردا شب نخستین جام خود با پیراهن شباب الاهلی را به دست بیاورند. دو بازیکنی که در این سال ها و در دو تیم بزرگ مرکز همیشه مقابل یکدیگر ایستاده بودند و حالا تا یک جام مشترک فاصله زیادی ندارند.

منبع: فرارو
انتشار: 7 اسفند 1400 بروزرسانی: 7 اسفند 1400 گردآورنده: sabza.ir شناسه مطلب: 1913

به "فردا اولین جام برای احمد نوراللهی و قایدی؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فردا اولین جام برای احمد نوراللهی و قایدی؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید