سامان قدوس با دمپایی در جشن خداحافظی باشکوه

به گزارش سبزا، تیم فوتبال برنتفورد یک فصل فوق العاده را در لیگ برتر انگلیس پشت سر گذاشت و در هفته سی و هشتم و پایانی این رقابتها، با برد 1 بر صفر مقابل منچسترسیتی قهرمان لیگ جزیره، شیرینی نتایج و امتیازات خود را بیشتر کرد. برنتفورد که دومین فصل حضور متوالی خود را در لیگ برتر تجربه می کرد، با راهنمایی توماس فرانک با کسب 59 امتیاز در رده نهم جدول و بالاتر از تیمی، چون چلسی نهاده شد.

سامان قدوس با دمپایی در جشن خداحافظی باشکوه

سامان قدوس بازیکن ایرانی تیم برنتفورد یکی از بازیکنانی بود که طی سه فصل گذشته همراه با زنبورها از رقابت های چمپیونشیپ به لیگ برتر انگلیس صعود کرد و دو سال هم در بالاترین سطح فوتبال انگلیس به میدان رفت.

قدوس البته در لیگ برتر فرصت زیادی برای بازی پیدا نکرد. او فصل قبل 17 و این فصل 15 بار و اغلب به عنوان بازیکن تعویضی به زمین رفت. این موضوع باعث شد تا قدوس تصمیم بگیرد با انتها قراردادش در برنتفورد، از این تیم جدا بگردد.

باشگاه برنتفورد چند هفته پیش جدایی قدوس را تایید کرد و این اتفاق در انتها بازی با منچسترسیتی در استادیوم خانگی برنتفورد رخ داد؛ جایی که بازیکنان برنتفورد برای قدوس تونل افتخار تشکیل دادند و او را با تشویق های خود روانه میدان کردند. قدوس از مدیران باشگاه تابلوی پیراهن شماره 14 (شماره قدوس در برنتفورد) را به عنوان هدیه ای برای تقدیر از زحماتش دریافت کرد و در شرایطی که پرانرژی و خندان بود، مقابل چشم طرفداران برنتفورد میدان را ترک کرد.

هنوز مقصد سامان قدوس برای فصل بعد تعیین نیست. در حالی که گفته می گردد این بازیکن از لیگ های امارات، عربستان و آمریکا پیشنهاد دارد از باشگاه مالمو سوئد به عنوان یکی از مقاصد احتمالی این بازیکن ایرانی یاد می گردد؛ کسی که به دعوت حضور در اردوی تیم ملی ایران با سرمربیگری امیر قلعه نویی پاسخ منفی داد و معلوم نیست در اردوی بعدی که چند روز دیگر شروع می گردد در فهرست ایران باشد یا نه.

منبع: فرارو
انتشار: 9 خرداد 1402 بروزرسانی: 9 خرداد 1402 گردآورنده: sabza.ir شناسه مطلب: 2192

به "سامان قدوس با دمپایی در جشن خداحافظی باشکوه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سامان قدوس با دمپایی در جشن خداحافظی باشکوه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید