حال و هوای آسیایی فولاد در مصاف با آلومینیوم

به گزارش سبزا، خبرنگاران/خوزستان نمایندگان خوزستان در هفته نوزدهم لیگ برتر رو در روی حریفان خود قرار می گیرند.

حال و هوای آسیایی فولاد در مصاف با آلومینیوم

هفته نوزدهم لیگ برتر از امروز (پنج شنبه) شروع می گردد که فولاد در نخستین بازی های سال 1400، در ملاقاتی خارج از خانه به مصاف آلومینیوم اراک می رود. بازی تیم های نفتی خوزستان مقابل حریفان نیز روز شنبه (14 فروردین ماه) برگزار خواهد شد.

آلومینیوم اراک - فولاد

به گزارش خبرنگاران، فولاد این روزها شرایط متفاوتی دارد. این تیم ضمن رویارویی با آلومینیوم اراک در هفته نوزدهم، در حال آماده شدن به بهترین نحو برای بازی مهم و حساس مقابل العین امارات در تاریخ 21 فروردین ماه در ریاض عربستان است. ملاقاتی که چشم خوزستانی ها به آن است تا بار دیگر فولاد را در آسیا ببینند و موفقیت آن نیز تداعی گر روزهای خوب گذشته این تیم برای آن ها باشد.

فولاد در حالی امروز به مصاف تیم اراکی می رود که به برد در این ملاقات پیش از بازی با العین برای افزایش روحیه احتیاج مبرم دارد. فولاد با کسب سه امتیاز این ملاقات در جدول صعود نخواهد داشت اما با از دست دادن نتیجه و برد تیم آلومینیوم، این تیم اراکی است که می تواند حتی جایگزین فولاد در رده چهارم گردد. البته تراکتوری ها هم که با اراکی ها هم امتیاز و به دلیل تفاضل گل در رده پنجم و یک پله بالاتر از تیم آلومینیوم هستند، با کسب تساوی دو تیم یا شکست فولاد، می توانند به رده چهارم صعود نمایند. همین شانس را هم نفت آبادان دارد. باتوجه به حساسیت جدولی، فولاد که در نیم فصل دوم هماهنگ تر شده، مطمئنا می داند برد در این بازی چقدر برای حفظ صندلیش در جدول اهمیت دارد و البته همچون ملاقاتهای گذشته اش به راحتی تسلیم شدنی نیست.

فولاد از ساعت 16:30 امروز (12 فروردین ماه) در اراک به مصاف آلومینیوم می رود.

نفت مسجدسلیمان - نساجی

نفتی ها در حالی پا به ادامه مسابقات لیگ برتر می گذارند که نتوانستند باتوجه به مسائل اقتصادی آن طور که باید و شاید در فصل جابجایی قوی ظاهر شوند. این تیم با خرید پنج بازیکن جدید از جمله مسلم مجدمی که پیش از این در یک تیم قطری توپ می زد و رابط، بازیکن نیم فصل اول استقلال تهران، امیدوار است که بتواند با شرایطی متفاوت به مصاف رقبا برود.

یزدی سرمربی نفت نیز که در سه ملاقات اخیر روی نیمکت نفت بوده است، سه امتیاز بازی این هفته مقابل نساجی را از نان شب هم برای تیمش واجب تر می داند. یزدی که به بازیکنانش اعتقاد و باور دارد، به برد مقابل نساجی امیدوار است. البته اگر چه نساجی در قعر جدول قرار گرفته است اما مطمئنا حریف دست و پا بسته ای نیست و می تواند برای نفتی ها خطرآفرین هم باشد. این ملاقات که دو تیم با انگیزه سر و سامان دادن به شرایط خود در جدول رو در روی هم قرار می گیرند، می تواند دیدنی باشد.

نفتی ها از ساعت 17 روز شنبه (چهاردهم فروردین) پذیرای نساجی هستند.

ذوب آهن - نفت آبادان

نفت که هفت هفته است، طعم برد را نچشیده، در ملاقات این هفته به دنبال کسب سه امتیاز مقابل ذوب آهن و قطع نوار ناکامی اش است. البته همچنان مسائل اقتصادی صنعت نفتی ها پابرجا است و به همین دلیل نیز نتوانستند در جابجایی زمستانه رقابت خوبی با رقبا داشته باشند.

شاگردان پورموسوی برای این که در جدول صعود داشته باشند و حتی در صورت لغزش رقبا از رده هفتم به صندلی چهارم نیز صعود نمایند، به سه امتیاز بازی با ذوب آهن احتیاج مبرم دارند. ملاقاتی که سه امتیاز آن برای ذوب آهنی که حال و روز خوبی در جدول ندارد نیز اهمیت بسیاری دارد. باید دید این ملاقات را نفت می برد و خود را در جمع مدعیان حفظ می نماید یا سه امتیاز آن به ذوب آهن می رسد و به شرایطش در جدول سر و سامان می بخشد.

بازی نفت و ذوب آهن از ساعت 17:30 روز شنبه، چهاردهم فروردین در اصفهان برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 5 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 5 اردیبهشت 1400 گردآورنده: sabza.ir شناسه مطلب: 1518

به "حال و هوای آسیایی فولاد در مصاف با آلومینیوم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حال و هوای آسیایی فولاد در مصاف با آلومینیوم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید