فرهنگ های متنوع برزیل ، خرید بلیط هواپیما به برزیل

به گزارش سبزا، کشور برزیل در جهان و به خصوص در میان گردشگران به اسم کشوری با تنوع قومی و فرهنگ های گوناگون شناخته می گردد. مهاجرت از آفریقا، اروپا و آسیا همراه با ریشه های بومی خود کشور برزیل باعث ایجاد طیف گسترده ای از سنت ها، باورها و ظواهر فیزیکی مختلف شده است. قصد داریم در اینجا نگاه کلی به تنوعی که در سراسر کشور برزیل وجود دارد، داشته باشیم. با مجله خبرنگاران همراه باشید.

فرهنگ های متنوع برزیل ، خرید بلیط هواپیما به برزیل

با تور برزیل از کشور زیبای فوتبالیست ها دیدن کنید و شهرهای زیبای ریو و برازیلیا را ببینید.

شمال

شمال کشور برزیل محل اقامت بسیاری از مردم بومی این کشور است. آمازون حیاتی برای میلیون ها نفر از ساکنین است که فرصت ماهی گیری، شکار و وسایل اساسی برای زنده ماندن را فراهم می نماید. البته که این منطقه در معرض جنگل زدایی قرار گرفته تا زمینه برای ایجاد زمین های زراعی و استخراج غیرقانونی طلا فراهم گردد. اگرچه در شمال برزیل شهرهای بزرگی همانند مانائوس که چندین شرکت بین المللی را شامل می گردد واقع شده است، اما در مقایسه با سایر نقاط کشور برزیل، به طور کلی شمال این کشور کمی فقیرتر است. یکی از جنبه های مهم شمال برزیل فرهنگ عامه این کشور است که به جشن های سالانه، افسانه ها و باورهای خاص اختصاص یافته است. یکی از مهم ترین سنت های مردم شمال برزیل جشن (Boi Bumba) است، جشنی سه روزه که بر اساس باورهای قدیمی و افسانه ها برپا می گردد.

شمال شرقی

شمال شرق برزیل بیشترین جمعیت آفریقایی را در خود جای داده است. آب و هوای این نقاط در تمامی طول سال گرم است و وجود خاک های غنی، این منطقه ها را به یک مرکز مهم کشاورزی برای این کشور تبدیل نموده است. به نوعی می توان گفت این منطقه هم فقیر است، البته با این وجود شمال شرق برزیل دارای چند ساحل خیره نماینده است که سالانه تعداد زیادی توریست را به خود جذب می نمایند که باعث ایجاد رونق اقتصاد محلی می گردد. به وضوح می توان فرهنگ آفریقایی را در موسیقی، مذهب و غذای محلی این نقاط مشاهده نمود. مکان هایی همانند سالوادور و اوریلاند به خوبی با عملکرد کارناوال سنتی و احزاب پر جنب و جوش شناخته می شوند. فوخو یک سبک موسیقی محبوب برزیلی است که بیشتر در شمال شرق این کشور و به خصوص در جشن های فستو جونینا و جشنواره های ماه ژوئن شنیده می گردد.

غرب (غرب مرکزی)

نقاط غربی یا به نوعی غرب مرکزی برزیل بیشتر به علت آب و هوای خشک، فراوانی پارک های ملی و حیات وحش عجیب و غریب شناخته گردد. بعلاوه این منطقه ها محل زندگی بسیاری از جمعیت بومی برزیل بوده و مرکز این کشور، یعنی شهر برازیلیا هم در این منطقه قرار گرفته است. در اینجا تمام تصمیمات سیاسی کشور شکل می گیرد و بسیاری از آثار باستانی معروفی که به وسیله معمار برجسته برزیلی، یعنی اسکار نیمایر ساخته شده، وجود دارد. در استان گویاس، هر ساله جشن مذهبی به نام فستا دیوینو برپا می گردد که به یکی از مهم ترین رویدادهای فرهنگی این منطقه تبدیل شده است.

جنوب شرقی

یکی از پربازدید ترین منطقه ها برزیل جنوب شرقی این کشور است که شامل شهرهای معروفی همانند ریودوژانیرو و سائوپائولو می گردد. به علت مهاجرت آفریقایی ها و اروپایی ها، تنوع فرهنگ در این منطقه ها بسیار زیاد است. سائوپائولو بزرگترین جامعه مهاجران ژاپنی در دنیا است، از این رو این منطقه تعداد بسیار زیادی رستوران ژاپنی و تاثیرات فرهنگی این کشور را دارد.

جنوب

جنوب برزیل ثروتنمدترین منطقه در این کشور محسوب می گردد. این امر به شدت تحت تأثیر مهاجرت اروپایی ها با معماری، غذا و جشن های آلمان قرار گرفته است. در جنوب برزیل نسبت به سایر منطقه ها تعداد بیشتری از افراد دارای پوستی روشن و چشمانی رنگی هستند. یکی از معروف ترین جشن هایی که در جنوب برزیل برگزار می گردد اوکتبرفست نام دارد؛ این جشن به نوعی تقلید از یک جشنواره در مونیخ است که معمولاً با موسیقی، پایکوبی و غذاهای محلی همراه می گردد. آب و هوا در جنوب برزیل معتدل است، در زمستان هم ممکن است دمای هوا تا صفر درجه کاهش یابد.

برای خرید بلیط هواپیما به صفحه اصلی سایت مراجعه کنید.

منبع: مجله دور و نزدیک
انتشار: 31 مرداد 1400 بروزرسانی: 31 مرداد 1400 گردآورنده: sabza.ir شناسه مطلب: 1709

به "فرهنگ های متنوع برزیل ، خرید بلیط هواپیما به برزیل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرهنگ های متنوع برزیل ، خرید بلیط هواپیما به برزیل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید