فروش شانزده میلیارد و چهارصد و چهل میلیون ریال کتاب در طرح پاییزه کتاب آذربایجان شرقی

به گزارش سبزا، خبرگزاری خبرنگاران-مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی از فروش بیش از شانزده میلیارد و چهارصد و چهل میلیون ریال کتاب در طرح پاییزه کتاب آذربایجان شرقی اطلاع داد.

فروش شانزده میلیارد و چهارصد و چهل میلیون ریال کتاب در طرح پاییزه کتاب آذربایجان شرقی

به گزارش خبرنگار ما در تبریز؛سیدقاسم ناظمی گفت: این دوره از طرح توزیع یارانه کتاب به وسیله کتابفروشی ها با عنوان پاییزه کتاب 1400 از بیست و نهم آبان تا سوم آذرماه جاری در کتابفروشی های عضو طرح در سراسر کشور اجرا شد و 63 کتابفروشی از استان نیز در این طرح مشارکت کردند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی اظهار داشت: در این دوره 40 کتابفروشی از تبریز و 23 کتابفروشی از شهرستانهای مراغه، هشترود، شبستر، مرند، قره آغاج، ملکان، عجب شیر، بستان آباد، میانه، بناب، اسکو، جلفا، اهر و کلیبر مشارکت کردند و کتابفروشی های شایسته از تبریز ، کتابفروشی پژوهش از مرند و کتاب شهر تبریز بیشترین فروش را داشته اند.

وی ادامه داد: در طول مدت برگزاری طرح پاییزه کتاب در استان بیست هزار و سیصد و پنجاه و دو نسخه کتاب به ارزش شانزده میلیارد و چهارصد و چهل میلیون ریال فروخته شد .

وی با بیان اینکه سقف مجاز خرید کتاب در این طرح 300 هزار تومان و سقف یارانه خرید برای هر خریدار 60 هزار تومان مشخص شده بود، اضافه نمود: در طرح پاییزه کتاب خریداران کتاب های تالیفی را با یارانه 20 درصدی و کتاب های ترجمه ای را با یارانه 15 درصدی از کتابفروشی های عضو طرح خریداری کردند. ش/ ایازی خبرنگار خبرنگاران در تبریز

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 7 بهمن 1400 بروزرسانی: 7 بهمن 1400 گردآورنده: sabza.ir شناسه مطلب: 1881

به "فروش شانزده میلیارد و چهارصد و چهل میلیون ریال کتاب در طرح پاییزه کتاب آذربایجان شرقی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فروش شانزده میلیارد و چهارصد و چهل میلیون ریال کتاب در طرح پاییزه کتاب آذربایجان شرقی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید