محدودیت های اینستاگرام در دوران کرونا

به گزارش سبزا، اینستاگرام که در روزهای گذشته کوشش نموده تا به عنوان یک وب سایت اطلاع رسانی عمل کند، روز گذشته اظهار داشت برای جلوگیری از اطلاعات نادرست محدودیت هایی وضع می نماید.

محدودیت های اینستاگرام در دوران کرونا

اینستاگرام در جدیدترین اقدام خود برای جلوگیری از انتشار اطلاعات نادرست و گمراه کننده خاطرنشان کرد که محتوای مرتبط با ویروس کرونا را از بخش پیشنهادی خود برای کاربران حذف خواهد نمود.

همزمان با شیوع گسترده و همه گیری ویروس خطرناک و مرگبار کرونا بسیاری از شرکت های عظیم و شبکه های اجتماعی کوشش های بسیاری به منظور مقابله با انتشار اخبار و اطلاعات نادرست و گمراه کننده داشته و سیاست های محدودکننده جدیدی را اتخاذ و وضع نموده اند.

بر اساس گزارش وب سایت MSpoweruser، اینستاگرام که هم اکنون یکی از عظیمترین و محبوبترین و پلت فرم های شبکه های اجتماعی در دنیا به شمار می رود، به تازگی اعلام نموده که به منظور جلوگیری از انتشار اخبار و اطلاعات نادرست محتوای پیشنهادی مربوط به ویروس کرونا را برای کاربران خود حذف خواهد نمود.

این بدان معناست که از این پس تنها محتواهایی که مستقیما توسط سازمان های بهداشتی رسمی در دنیا مربوط به بیماری کووید 19 منتشر و ارائه می گردد، در دسترس کاربران اینستاگرام قرار گرفته و پوشش داده خواهد شد.

پیش از اینستاگرام شبکه های اجتماعی توییتر و فیس بوک نیز با اقداماتی مشابه کوشش نموده بودند تا فضای مجازی و پلتفرم خود را برای اطلاع رسانی رایگان در اختیار سازمان بهداشت دنیای و سایر نهادهای معتبر قرار دهند تا اطلاعات کافی و درست در اختیار کاربران خود قرار دهند.

منبع: ایسنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 26 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sabza.ir شناسه مطلب: 833

به "محدودیت های اینستاگرام در دوران کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محدودیت های اینستاگرام در دوران کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید