محمدرضا خلعتبری: گل محمدی برود اتفاقات بدی برای پدیده رخ می دهد، درخواست ما غیرمنطقی نیست

به گزارش سبزا، محمدرضا خلعتبری، بازیکن تیم فوتبال پدیده خراسان تأکید کرد که در صورت جدایی یحیی گل محمدی از پدیده اتفاقات بدی برای این تیم رخ خواهد داد.

محمدرضا خلعتبری: گل محمدی برود اتفاقات بدی برای پدیده رخ می دهد، درخواست ما غیرمنطقی نیست

محمدرضا خلعتبری در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران درباره بحث جدایی یحیی گل محمدی از پدیده و اینکه می گویند او از بازیکنان خداحافظی نموده است، گفت: آقا یحیی بعد از بازی به شدت ناراحت بود، ناراحت از اینکه چرا مسائل حل نشده است. او گفت که نمی تواند با این وضعیت کارش را ادامه دهد. ما هم واقعاً از این شرایط ناراحت و نگران هستیم. قطعاً اگر گل محمدی برود اتفاقات بدی برای پدیده رخ خواهد داد و امیدوارم در نهایت این اتفاق رخ ندهد.

وی در ادامه اضافه کرد: ما تا اینجا کارمان را به بهترین شکل انجام دادیم و با وجود این همه مشکل هرگز در زمین کم نگذاشتیم و اهل کم گذاشتن هم نیستیم. از طرفی انتظار داریم که مسئولان به داد تیم برسند و مسائل را حل نمایند. درخواست آقا یحیی و بازیکنان هم غیرمنطقی نیست و ما چیز اضافه ای نمی خواهیم. پدیده تنها نماینده استان خراسان در لیگ برتر است و امیدوارم که مسائل را رفع نمایند، چون واقعاً حیف است که پدیده این موقعیت خوب را در صدر جدول از دست بدهد.

هافبک تهاجمی تیم فوتبال پدیده خراسان در انتها توضیح داد: ما با زحمت و کوشش صدرنشین هستیم و نتایج مان هم اتفاقی نیست، چون بازیکنان و کادر فنی خوبی داریم. ما طرفداران فوتبال در مشهد را خوشحال کردیم و امیدواریم که مسئولان هم مسائل مالی را حل نمایند تا پدیده با قدرت این مسیر خوب را ادامه دهد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 16 اسفند 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sabza.ir شناسه مطلب: 82

به "محمدرضا خلعتبری: گل محمدی برود اتفاقات بدی برای پدیده رخ می دهد، درخواست ما غیرمنطقی نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محمدرضا خلعتبری: گل محمدی برود اتفاقات بدی برای پدیده رخ می دهد، درخواست ما غیرمنطقی نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید