مرکز تحقیقاتی هواوی از آمریکا به کانادا منتقل می گردد

به گزارش سبزا، رن ژنگ فی بنیانگذار و مدیرعامل هواوی می گوید با توجه به تحریم های شدید و خصمانه دولت آمریکا بر ضد هواوی، انتقال مرکز تحقیقاتی این شرکت از آمریکا به کانادا لازم است. زیرا هواوی به خاطر تحریم های کاخ سفید امکان تعامل با کارمندان آمریکایی خود را نخواهد داشت.

مرکز تحقیقاتی هواوی از آمریکا به کانادا منتقل می گردد

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کانادا هستید با ما همراه شوید

هواوی دومین تولیدنماینده بزرگ گوشی های هوشمند در جهان و برترین سازنده تجهیزات شبکه های مخابراتی در جهان است. مقامات آمریکایی که نگران سلطه این شرکت چینی بر جهانی مخابرات هستند، علاوه بر تحریم آن در داخل آمریکا از کشورهای متحد خود هم خواسته اند اقدام مشابهی را صورت دهند.

هواوی قبل از این 600 نفر از کارکنان خود را در مرکز تحقیقاتی سیلیکون ولی از کار اخراج نموده بود. در حال حاضر تنها 250نفر در این مرکز کار می نمایند که با این تصمیم جدید آنها هم به علت رویههای دولت آمریکا شغل خود را از دست می دهند.

هواوی پیش از این تصریح نموده بود مدیران این شرکت به علت تحریم های آمریکا حتی قادر به تماس، تبادل ایمیل و هیچ گونه ارتباطی با کارکنان مرکز تحقیقاتی خود در سیلیکون ولی نیستند. هواوی چند مرکز تحقیقاتی دیگر را در آلمان، هند،سوئد و ترکیه حفظ خواهد نمود.

منبع: انتخاب
انتشار: 2 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sabza.ir شناسه مطلب: 544

به "مرکز تحقیقاتی هواوی از آمریکا به کانادا منتقل می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرکز تحقیقاتی هواوی از آمریکا به کانادا منتقل می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید