معرفی بازیگران و کاراکترهای سریال ترسناک چپلویت؛ جدیدترین پروژه آدرین برودی

به گزارش سبزا، سریال ترسناک چپلویت، از بازیگران با استعداد و متنوعی برخوردار است. این سریال بر اساس داستان کوتاه استفن کینگ با نام سهم اورشلیم (پیش درآمدی بر رمان سهم سلیم در سال 1975) ساخته شده است و پیتر و جیسون فیلاردی، نویسندگی آن را بر عهده دارند و در هالیفاکس و محلی به نام نوا اسکوشیا فیلم برداری شده است. اولین قسمت آن قرار است در شبکه اپیکس و در 22 آگوست 2021 پخش شود.

معرفی بازیگران و کاراکترهای سریال ترسناک چپلویت؛ جدیدترین پروژه آدرین برودی

سریال به خاطر خانه اجدادی خانواده بون، این گونه نام گذاری شده است و داستان ناخدای دریایی به نام چارلز بون و سه فرزندش، آنر، لوآ و تین را روایت می کند. پس از مرگ غم انگیز همسر چارلز، این خانواده کوچک به شهر ترسناک و متروکه مین و مکانی به نام گوشه پریچر برمی گردند تا در چپلویت مستقر شوند. در آن جا، آن ها باید با خون آشامان، نژادپرستی و سابقه سیاه خانوادگی خود رودررو شوند که همگی بر روی شهر، سایه انداخته اند.

بازیگران سریال، شامل افرادی، از برنده اسکار گرفته تا بازیگران تازه کارند. چپلویت تنها پنج شخصیت اصلی دارد اما دارای ده ها نقش مکمل است. اما این بازیگران چه کسانی هستند؟

آدرین برودی در نقش کاپیتان چارلز بون

آدرین برودی در چپلویت، نقش کاپیتان چارلز بون، قهرمان سریال را بازی می کند که باید در خلل داستانی ترسناک و علی رغم دلشکستگی خودش، از سه فرزندش مراقبت کند. برودی پس از بردن اسکار بهترین بازیگر مرد برای بازی در فیلم پیانیست رومن پولانسکی در سال 2003 و در 29 سالگی، به معروفیت جهانی رسید و در آن زمان، جوان ترین فردی بود که در این بخش، برنده اسکار شده بود. سایر فیلم های برودی عبارتند از آثار محبوبی مانند نیمه شب در پاریس (2011)، کینگ کونگ (2005) و خط باریک سرخ (1998). او هم چنین در چهار فیلم وس اندرسون هم ظاهر شده است: گزارش فرانسوی (2021)، هتل بزرگ بوداپست (2014)، آقای فاکس شگفت انگیز (2009) و دارجیلینگ محدود (2007).

امیلی همپشر در نقش ربکا مورگان

امیلی همپشر نقش ربکا مورگان، روزنامه نگاری تحصیل کرده و بلندپرواز را بازی می کند که نسبت به اطرافیان خود در گوشه پریچر، آگاه تر و چند قدم جلوتر است. او به نام پرستار بچه های بون مشغول به کار می شود تا بعدا داستانی در مورد آن ها بنویسد. نقش های قبلی سینمایی همپشر، عبارتند از آنجلینا در کمدی رمانتیک پسر با دختر ملاقات می کند و ویوین در فیلم کمدی درام عاشقانه کیک برفی در سال 2006 (با بازی آلن ریکمن و سیگورنی ویور). از جمله نقش های تلویزیونی او می توان به شخصیت میزری در مجموعه انیمیشن کانادایی رابی گلوم و جنیفر گینز در فیلم علمی تخیلی 12 میمون اشاره کرد. همپشر برای بازی در نقشی مکمل استیوی باد در سریال کمدی محبوب شیتز کریک، شش جایزه اسکرین کانادا دریافت کرد.

جنیفر انس در نقش آنر بون

جنیفر انس نقش بزرگ ترین دختر چارلز را بازی می کند که پس از مرگ مادرش، برای خواهر و برادرهایش، مادری می کند. او از فضای شهر ناراضی است، سنش به اندازه کافی بالا است و می داند که چه زمانی، او و خواهر و برادرش هدف نژادپرستی قرار می گیرند. سریال چپلویت، اولین تجربه حرفه ای اوست. او در مصاحبه ای گفت که برای بازی در این سریال هیجان زده است و بیان نمود که این نقش را تنها پس از یک بار تست دادن، دریافت کرده است. انس هم چنین بیان نمود که از همکاری با دیگر بازیگران سریال لذت می برد و کار با برودی، مانند یک کلاس آموزشی برای اوست.

سیرنا گولامگوس در نقش لوآ بون

او فرزند وسطی و کوچک ترین دختر چارلز است. لوآ دوران کودکی سخت تری از بقیه داشته است، زیرا در آن زمان، دچار بیماری تغییر شکل استخوان شد و حالا برای پوشاندن پاهای خود، از بریس هایی چسبان و اذیت کننده استفاده می کند. اولین تجربه بازیگری سیرنا با بازی در نقش عایشه یاسین در سریال مهیج کانادایی یتیم سیاه رقم خورد. او هم چنین نقش امیرا حامد را در مجموعه تلویزیونی پبوند و کاراکتر اشلی وودهاوس را در فیلم ترسناک رازآلود هلمینگتون در سال 2018 بازی کرد و در فیلم های کوتاه زمستان (2015) و آن چه می بینیم (2021) هم ظاهر شده است.

یان هو در نقش تین بون

یان هو نقش کوچک ترین کودک بون و تنها پسر او، تین بون را بازی می کند. از جمله نقش های مهم هو می توان به شخصیت رایان در مجموعه تلویزیونی سرگذشت ندیمه و جیکوب زلمن در فیلم راهنمای شکار هیولا در سال 2020 اشاره کرد. او هم چنین به نام صداپیشه در برنامه های تلویزیونی بچه ها، کار می کند. هو اولین نقش اصلی سینمایی خود را تنها در هفت سالگی به نام نیکی نلسون در کمدی دارک و هیجان انگیز یک لطف ساده، در سال 2018 و به همراه بلیک لایولی و آنا کندریک، بازی کرد.

بازیگران و کاراکترهای مکمل چپلویت

ترینا کورکوم در نقش مری دنیسون: ترینا کورکوم بیشتر به خاطر ایفای نقش در فیلم اسپینستر در سال 2019 و سریال تلویزیونی دیگزتاون شناخته می شود.

گورد رند در نقش مارتین باروز: گورد رند در سریال یتیم سیاه در کنار سیرنا گولامگوس بازی کرد و هم چنین در سرگذشت ندیمه هم ظاهر شده است.

جنیویو دی گریوز در نقش دختر اپل: در کارنامه او آثاری مانند بگذار برف بیاید در سال 2019، اسلشر در سال 2016 و هم چنین مجموعه تلویزیونی میراث مشتری دیده می شود.

آلگرا فولتون در نقش آن مورگان: آلگرا فولتون بیشتر به خاطر نقش های کوچکش در فیلم های جان کیو (2002) و به شکل آب (2017) شناخته می شود.

دین آرمسترانگ در نقش دکتر جی پی گیلفورد: دین آرمسترانگ در چندین فیلم و سریال تلویزیونی از جمله فراطبیعی و بی خوابی ظاهر شده است. او هم چنین به نام استاد بازیگری فعالیت می کند و شاگردان او افرادی مانند نینا دوبرو، ستاره سریال خاطرات خون آشام بودند.

دوانته سنیور در نقش ایبل استوارت: او در فیلم تلویزیونی سالت و پپا و هم چنین فیلم دارک کمدی آجر طلایی بزرگ حضور داشته است.

مایکل هاو در نقش دنیل تامپسون: مایکل هاو در فیلم کمدی ترسناک پسران جهنمی در سال 2020 و هم چنین سریال های تلویزیونی بازی تاج و تخت و ماجراهای مرداک، بازی کرده است.

سباستین لیبل در نقش رابرت بون: سباستین لیبل در فیلم پلیس سیاه در سال 2017 و هم چنین فیلم پسران پارک: آن را قانونی نکن در سال 2014 و سریال اسپین آف آن، پسران پارک: زندان، ظاهر شده است.

استیون مک کارتی در نقش استفن بون: استیون مک کارتی بیش از 60 پروژه در کارنامه خود دارد، از جمله فیلم تکه های یک زن در سال 2020 و مجموعه تلویزیونی ماری مردم را می کشد که به واسطه این سریال و برای بازی در نقش مهمان آن، برنده جایزه اسکرین کانادا در سال 2018 شد.

گلن لفچاک در نقش فلچر: گلن لفچاک در مجموعه اصلی پسران پارک و هم چنین اسپین آف انیمیشنی آن، حضور داشته است.

جولین ریچینگز در نقش فیلیپ بون: جولین ریچینگز به خاطر بازی در فیلم مردان ایکس: آخرین بازمانده (2006) و مرد پولادین (2013) شناخته می شود.

جوآن بولند در نقش رز مالوری: جوآن بولند در فیلم های سینمایی مردان ایکس: رستاخیز، اره 4 و سرزمین مردگان بازی کرده است. او هم چنین در سریال های تلویزیونی مانند شیتز کریک و ماجراهای مرداک سابقه بازی دارد.

کریستوفر هایدرال در نقش جیکوب: هایدرال به خاطر بازی در نقش شهردار، جورج مینارد در فیلم محصول دیزنی، توگو (با بازی ویلم دفو) شناخته می شود. او هم چنین در مجموعه های تلویزیونی متعددی از جمله ون هلسینگ و خالص حضور داشته است و برنده جایزه بهترین بازیگر مرد اکترا برای بازی در مجموعه تلویزیونی چرخ های جهنمی در سال 2013 شد.

چارلی ریندرس در نقش کارل کاتلر: چارلی ریندرس در چندین مجموعه تلویزیونی از جمله هون و پسران پارک و هم چنین فیلم هایی مانند مریخ نورد سرخ و تغییر پیجی حضور داشته است.

آکادیا کولان در نقش مارسلا بون: از جمله نقش های سینمایی آکادیا کولان می توان به فیلم های کتابخانه آخر و ساول در شب اشاره کرد. او هم چنین در فیلم کوتاه دختر هیولا هم بازی کرده است.

جنی ریموند در نقش آلیس باروز: جنی ریموند در سریال های تلویزیونی مانند هون، دیگزتاون و سرگذشت ندیمه حضور داشته است.

دیوید رزتی در نقش جوزف پالمر: به غیر از چپلویت، دیوید رزتی به خاطر بازی در فیلم اسپینستر در سال 2019 و هم چنین حضور در مجموعه های تلویزیونی مانند دیگزتاون و پسران پارک شناخته می شود.

منبع: Screenrant

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 5 شهریور 1400 بروزرسانی: 5 شهریور 1400 گردآورنده: sabza.ir شناسه مطلب: 1716

به "معرفی بازیگران و کاراکترهای سریال ترسناک چپلویت؛ جدیدترین پروژه آدرین برودی" امتیاز دهید

1 کاربر به "معرفی بازیگران و کاراکترهای سریال ترسناک چپلویت؛ جدیدترین پروژه آدرین برودی" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی بازیگران و کاراکترهای سریال ترسناک چپلویت؛ جدیدترین پروژه آدرین برودی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید