تور تایلند لحظه آخری: ممنوعیت ورود گردشگران به یکی از دیدنی ترین جزایر تایلند

به گزارش سبزا، تایلند تصمیم گرفته است برای محافظت از یکی از شلوغ ترین جزایر توریستی خود ورود گردشگران را به این منطقه ممنوع اعلام کند.

جزیره کو تاچای Koh Tachai در دریای آندامان که در چند سال اخیر شاهد ورود بیش از حد گردشگران بوده است، به منظور جلوگیری از تاثیران منفی گردشگری و محافظت از سواحل و صخره های مرجانی به روی گردشگران بسته می گردد.

تور تایلند لحظه آخری: ممنوعیت ورود گردشگران به یکی از دیدنی ترین جزایر تایلند

با تور تایلند لحظه آخری از زیباترین کشور جنوب شرقی آسیا دیدن کنید و شهرهای زیبای بانکوک، پوکت و پاتایا تایلند را ببینید.

جزیره Koh Tachai که در پارک ملی معروف و دنیای سیملان در جنوب غربی تایلند واقع شده است از تاریخ 15 دسامبر و تا مدت نامعلومی پذیرای جهانگردان خارجی و داخلی نخواهد بود.

موقعیت ایده آل این جزیره کوچک با سواحل شنِ سفید و صخره های مرجانی زیبا، آن را به یکی از محبوب ترین جزایر جهانگردی بویژه برای جهانگردان چینی بدل نموده اما این حجم قابل ملاحظه از گرشگران موجب تهدید جدی منابع طبیعی و محیط زیست شده است.

تونیا نتیتاماکول دبیر کل دپارتمان پارک های طبیعی، حیات وحش و حفاظت از منبع طبیعی تایلند در این باره گفت:

ما مجبوریم جزیره را برای به منظور احیای محیط زیست جزیره و دریا به روی جهانگردان ببندیم، پیش از این که میان خسارات وارده به منابع طبیعی این منطقه غیرقابل جبران گردد.

کشور تایلند به عنوان یکی از جاذبه های معروف جهانگردی دنیا از حضور بیش از حد جهانگرد رنج می برد و هر سال شاهد افزایش شمار جهانگردان از کشور چین و سایر منطقه ها دنیا است.

طی سال گذشته میلادی در مجموع 30 میلیون جهانگرد خارجی از کشور تایلند بازدید کردند و مسئولان جهانگردی این کشور پیش بینی می نمایند سال جاری نیز رکورد جدیدی در عرصه جذب جهانگرد خارجی ثبت گردد.

صنعت جهانگردی حدود 10 درصد از فراوری ناخالص ملی تایلند را به خود اختصاص می دهد.

منبع: الی گشت
انتشار: 23 بهمن 1400 بروزرسانی: 23 بهمن 1400 گردآورنده: sabza.ir شناسه مطلب: 1898

به "تور تایلند لحظه آخری: ممنوعیت ورود گردشگران به یکی از دیدنی ترین جزایر تایلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور تایلند لحظه آخری: ممنوعیت ورود گردشگران به یکی از دیدنی ترین جزایر تایلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید