نعمتی هافبک راست، نوراللهی روی نیمکت

به گزارش سبزا، نعمتی این فصل در چهار پست هافبک کناری، هافبک میانی، مهاجم و مدافع راست برای پرسپولیس بازی نموده اما جالب تر این است که با توجه به شرایط بازی، احتمالا او در طول مسابقه هم تغییر پست خواهد داد.

نعمتی هافبک راست، نوراللهی روی نیمکت

به گزارش خبرنگاران ، با توجه به دوری ده روزه احمد نوراللهی از تمرینات پرسپولیس و اینکه او فقط می تواند در تمرین آخر پیش از بازی حذفی شرکت کند که آنهم حکم ریکاوری خواهد داشت، شانسی برای حضور در ترکیب اصلی بازی با نود ارومیه نخواهد داشت. پس باید جای خود را به سیامک نعمتی بدهد که مقابل السد تبدیل به مدافع راست شده بود و احتمالا در بازی برگشت هم همان نقش را ایفا خواهد نمود.

نعمتی این فصل در چهار پست هافبک کناری، هافبک میانی، مهاجم و مدافع راست برای پرسپولیس بازی نموده اما جالب تر این است که با توجه به شرایط بازی، احتمالا او در طول مسابقه هم تغییر پست خواهد داد.

اگر پرسپولیس از حریف لیگ یکی اش جلو بیفتد و خیال برانکو از صعود راحت گردد، ممکن است نعمتی برای دقایقی به دفاع راست برود اما در صورت احتیاج این تیم به گلزنی، برانکو این بازیکن را جلوتر می برد تا در خط حمله به جای منشا یا علیپور بازی بدهد.

2 – 160

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 30 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sabza.ir شناسه مطلب: 73

به "نعمتی هافبک راست، نوراللهی روی نیمکت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نعمتی هافبک راست، نوراللهی روی نیمکت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید