هشدار تجاری تند ترامپ به کانادا و مکزیک

به گزارش سبزا، رئیس جمهوری آمریکا باز هم از قرارداد نفتا (پیمان تجارت آزاد میان آمریکا، کانادا و مکزیک) انتقاد و تاکید نمود که این پیمان مورد بازبینی و اصلاح قرار خواهد گرفت.

هشدار تجاری تند ترامپ به کانادا و مکزیک

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری خبرنگاران، دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا باز هم از قرارداد نفتا (پیمان تجارت آزاد میان آمریکا، کانادا و مکزیک) انتقاد کرد و تاکید نمود که این پیمان مورد بازبینی و اصلاح قرار خواهد گرفت.

ترامپ بعد از بالا دریافت جنجال ها بر سر تعرفه کالاهای وارداتی به آمریکا و سایر مسائل تجاری با مقامات اروپایی و چینی، این بار درباره نفتا در توئیتر نوشت: ما دارای کسری تجاری بزرگی با مکزیک و کانادا هستیم. پیمان نفتا که در حال حاضر در حال مذاکره مجدد است، معامله بدی برای آمریکا بود و باعث جابجایی عظیم شرکت ها و مشاغل از داخل آمریکا بوده است. اگر قرارداد جدید و منصفانه نفتا امضا گردد، تنها تعرفه های سنگین فولاد و آلومینیوم کاهش خواهد یافت. همچنین کانادا باید با کشاورزان ما خیلی بهتر رفتار کند. مکزیک نیز باید اقدامات بیشتری را برای توقف ورود مواد مخدر به ایالات متحده آمریکا انجام دهد. آنها کار خاصی هنوز انجام نداده اند. میلیون ها نفر معتاد و در حال مرگ هستند.

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 28 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sabza.ir شناسه مطلب: 767

به "هشدار تجاری تند ترامپ به کانادا و مکزیک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هشدار تجاری تند ترامپ به کانادا و مکزیک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید