هوینس: فصل آینده روی جذب بازیکنان جدید سرمایه گذاری خواهیم کرد، باید یک فرصت به کواچ بدهیم

به گزارش سبزا، رئیس باشگاه بایرن مونیخ از سرمربی کروات این تیم حمایت کرد.

هوینس: فصل آینده روی جذب بازیکنان جدید سرمایه گذاری خواهیم کرد، باید یک فرصت به کواچ بدهیم

به گزارش خبرنگاران ، یک روز پس از حمایت کارل هاینتس رومنیگه، مدیر اجرایی باشگاه بایرن مونیخ از نیکو کواچ برای ادامه حضور روی نیمکت این تیم، رئیس باشگاه بایرن مونیخ هم از سرمربی باواریایی ها حمایت کرد و از برنامه این باشگاه برای تقویت خود در تابستان آینده سخن گفت.

هوینس در مجمع عمومی سالیانه باشگاه بایرن مونیخ گفت: هیئت مدیره باشگاه به این توافق رسید که برای فصل آینده روی جذب بازیکنان جدید با استایل خاص سرمایه گذاری کنیم، چون برخی بازیکنان مسن ما ممکن است در سرانجام فصل بازنشسته شوند و دیگر در کنار ما نباشند. ما باید طوری خود را تقویت کنیم که نه تنها در بوندس لیگا، بلکه در سطح بین المللی بتوانیم با رقبای خود رقابت کنیم. باید جاه طلب باشیم.

رئیس باشگاه بایرن مونیخ در بخش دیگری از صحبت هایش در حمایت از کواچ گفت: ما یک مربی خیلی خیلی خوب جوان داریم که شایسته یک فرصت است و ما باید با حمایت خود این فرصت را در اختیار او قرار دهیم. به خوبی می دانم که بین بازیکنان و کواچ اتحاد خوبی برقرار است و آنها ارتباط خوبی با هم دارند. کواچ این فصل کارش را به خوبی انجام خواهد داد و با قدرت تیم را به پیش خواهد برد.

با وجود اینکه بایرن مونیخ صعودش از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا را قطعی نموده، تیم تحت راهنمایی نیکو کواچ در سه بازی اخیرش در رقابت های بوندس لیگا بردی کسب ننموده و با 9 امتیاز نسبت به بوروسیا دورتموند صدرنشین، در مکان پنجم جدول رده بندی این رقابت هاست.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 7 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sabza.ir شناسه مطلب: 103

به "هوینس: فصل آینده روی جذب بازیکنان جدید سرمایه گذاری خواهیم کرد، باید یک فرصت به کواچ بدهیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هوینس: فصل آینده روی جذب بازیکنان جدید سرمایه گذاری خواهیم کرد، باید یک فرصت به کواچ بدهیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید