ولاسوف: مثل کارلین 3 طلای المپیک می خواهم

به گزارش سبزا، کشتی گیر فرنگی کار روسیه از عزم بالا برای کسب مدال طلای المپیک پاریس سخن گفت و اعتراف کرد می خواست بعد از حضور در المپیک توکیو بازنشسته گردد.

ولاسوف: مثل کارلین 3 طلای المپیک می خواهم

به گزارش خبرنگاران و به نقل از خبرگزاری تاس، رومن ولاسوف کشتی گیر روس در انتخابی تیم ملی پیش از المپیک 2020 به چخرکین باخت و در حسرت بازیهای المپیک ماند و نتوانست راهی المپیک توکیو گردد.

ولاسوف گفت: من می خواستم سومین المپیک را ببرم و بازنشسته شوم اما نشد و حالا تصمیم گرفتم تا سه سال دیگر ورزشکار فعال باشم. تا المپیک پاریس رقابت خواهم کرد. هنوز رویای تبدیل شدن به قهرمان دیگر در المپیک را دارم مانند الکساندر کارلین می خواهم در 3 دوره بازیهای المپیک قهرمان شوم و این هدف را دارم و به همین دلیل دوست دارم در المپیک پاریس اسم قهرمانی را به دست بیاورم.

او در ادامه گفت: ساده ترین راه این است که وقتی همه چیز خراب است روی موج حرکت کنم اما من بعد از ناکامی در راه صعود به المپیک کنار نمی کشم. سال جاری پسرم متولد شد، این پیروزی اصلی من است. شاید نمی گردد هم طلای المپیک ببرم هم پسرم به دنیا بیاید (با خنده) و همین که پسرم سال جاری متولد شد برترین اتفاق ممکن است و حالا برای طلای بعدی کوشش می کنم.

ولاسوف 31 ساله است. او دو بار قهرمان المپیک، سه بار قهرمان دنیا و چهار بار قهرمان اروپا شده است. ولاسوف هفته گذشته در مسابقات دنیای نروژ به مدال طلا رسید و محمد علی گرایی را 9 بر یک شکست داد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 8 آبان 1400 گردآورنده: sabza.ir شناسه مطلب: 1785

به "ولاسوف: مثل کارلین 3 طلای المپیک می خواهم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ولاسوف: مثل کارلین 3 طلای المپیک می خواهم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید