وکیلی: بازیکنان دورنا جنگیدند، به حضور در تیم دورنا افتخار میکنم

به گزارش سبزا، سرمربی تیم والیبال دورنای ارومیه با بیان اینکه بازیکنان این تیم مقابل پیکان جنگیدند، گفت: به اینکه در تیم دورنا هستم افتخار میکنم.

وکیلی: بازیکنان دورنا جنگیدند، به حضور در تیم دورنا افتخار میکنم

به گزارش خبرنگاران، محمد وکیلی سرمربی تیم والیبال دورنای ارومیه در خصوص باخت تیمش مقابل پیکان تهران در هفته هفدهم لیگ برتر والیبال گفت: ما در این دو هفته ای که در تهران بوده ایم، دو بازی خوب را با تیم های سایپا و پیکان انجام داده ایم اما این دو تیم از نظر ظرفیت و پتانسیل بازیکنان در شرایط بهتری نسبت به تیم ما قرار دارند. با این حال ما در ست اول و دوم بازی امروز نیز خوب بودیم و از این بابت بسیار خوشحالم.

او اضافه کرد: بچه های ما در ست اول و دوم عالی بودند و توانستیم یک ست را نیز ببریم، خوشحالم که از اواسط ست اول بازیکن 17-16 ساله ای را بازی دادم که فوق العاده بود. از این عملکرد بازیکنان خوشحالم چون برای آینده والیبال ایران می توانند سرمایه های خوبی باشند.

وکیلی ادامه داد: بازی های لیگ برای تیم ما که شاکله آن از تیم ملی نوجوانان است مانند دیدارهای تدارکاتی است و هدف اصلی ما حرکت رو به جلو است تا آینده خوبی را برای تیم ملی والیبال ایران رقم بزنیم. از عملکرد بازیکنان راضی هستم چون بازیکنان ما با تمام توان جنگیدند، هفته گذشته هم گفتم که افتخار میکنم در لیگ با این بازیکنان حضور دارم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 2 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sabza.ir شناسه مطلب: 129

به "وکیلی: بازیکنان دورنا جنگیدند، به حضور در تیم دورنا افتخار میکنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وکیلی: بازیکنان دورنا جنگیدند، به حضور در تیم دورنا افتخار میکنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید