پلی آف لیگ قهرمانان آسیا، تساوی شهر خودرو و السیلیه در نیمه اول

به گزارش سبزا، جدال تیم های السیلیه قطر و شهر خودروی ایران در نیمه اول برنده نداشت.

پلی آف لیگ قهرمانان آسیا، تساوی شهر خودرو و السیلیه در نیمه اول

برای سفر با تور مسافرتی به پوکت همراه ما باشید. هیچ جا بهتر از سواحل زیبای تایلند نمیتواند خستگی را از تن شما بدر کند و تجربه آرامش را به شما بدهد.

به گزارش خبرنگاران، تیم های فوتبال السیلیه قطر و شهر خودروی ایران در چارچوب مرحله سوم پلی آف مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان باشگاه های آسیا از ساعت 18:40 امشب (سه شنبه - به وقت ایران) در استادیوم عبدالله بن خلیفه باشگاه الدحیل به مصاف هم رفتند که نیمه اول این ملاقات با نتیجه تساوی بدون گل به خاتمه رسید.

ترکیب السیلیه: ابوبکر خلیفه، احمد البخیت، مصطفی محمد، ماجد صدیق، مبارک بوصافا، کریم انصاری فرد، کارا امبوجی، ماهر یوسف، عادل الاحمد، محمد مدثر، نادر بلحاج.

ترکیب شهر خودرو: سیدمهدی رحمتی، علی نعمتی، محمد حسینی، اکبر صادقی، امین قاسمی نژاد، حسین مهربان، میلاد سرلک، حسن جعفری، محمدرضا خلعتبری، سعید صادقی و محمد فرامرزی.

دقیقه 18: کریم انصاری فرد درون محوطه جریمه شهر خودرو سرنگون شد، اما داور این صحنه را پنالتی تشخیص نداد. مبارک بوصافا به این تصمیم داور اعتراض کرد و با یک کارت زرد روبرو شد.

دقیقه 32: نادر بلحاج با یک شوت محکم از پشت محوطه جریمه دروازه شهر خودرو را تهدید کرد و رحمتی در دو مرحله پیروز به مهار توپ شد. در این صحنه انگشت دست رحمتی آسیب دید.

دقیقه 39: شهر خودرو می توانست به گل برسد، اما ضربه مرادمند درون محوطه جریمه السیلیه با برخورد به مدافع این تیم راهی کرنر شد.

دقیقه 40: داور این بار به نادر بلحاج از تیم السیلیه کارت زرد داد.

دقیقه 43: امین قاسمی نژاد با یک شوت کات دار زیبا می رفت دروازه السیلیه را باز کند که دروازه بان این تیم توپ را به کرنر فرستاد.

دقیقه 45: کارا امبوجی دیگر بازیکن اخطاری تیم السیلیه در نیمه اول بازی بود.

دقیقه 2+45: محمدرضا خلعتبری ضربه کاشته پشت محوطه جریمه السیلیه را به آرامی تقدیم ابوبکر خلیفه، دروازه بان این تیم کرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 21 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: sabza.ir شناسه مطلب: 665

به "پلی آف لیگ قهرمانان آسیا، تساوی شهر خودرو و السیلیه در نیمه اول" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پلی آف لیگ قهرمانان آسیا، تساوی شهر خودرو و السیلیه در نیمه اول"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید