کرونا نباید پروژه های میراث فرهنگی کرمانشاه را متوقف کند

به گزارش سبزا، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کرمانشاه تاکید کرد: ویروس کرونا نباید پروژه های عمرانی میراث فرهنگی استان را متوقف کند.

کرونا نباید پروژه های میراث فرهنگی کرمانشاه را متوقف کند

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و گردشگری کرمانشاه، امروز دوشنبه 26 اسفندماه 98، در نشست پیگیری پروژه های میراث فرهنگی این اداره کل که با حضور معاونین و روسای پایگاه های تاریخی و فرهنگی استان برگزار گشت، پروژه های مرمتی میراث فرهنگی، آثار ثبتی و کاوش های باستان شناسی را موردبررسی و واکاوی قرارگرفت.

امید قادری مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کرمانشاه با تأکید بر اهمیت جایگاه آثار تاریخی و فرهنگی در افکار عمومی، حفاظت و صیانت از این آثار را بسیار حائز اهمیت دانست و گفت: علاوه بر وظیفه ذاتی حفاظت و نگه داری از آثار، مرمت و نگه داری آثار نیز باید با جدیت و مداومت موردتوجه قرار گیرد.

او گفت: کرونا نباید عاملی باشد که خللی در میزان پیشرفت فیزیکی پروژه های میراث فرهنگی ایجاد کند بلکه با توجه به اینکه نوروز 99 میزبان مسافران و گردشگران نیستیم باید زمان بیشتری برای پیگیری پروژه ها اختصاص دهیم.

قادری ضمن تأکید بر نظارت جدی بر عملکرد پیمانکاران تأکید کرد: باید تمام تلاش خود را برای جذب کامل اعتبارات به کار بگیریم.

منبع: میراث آریا
انتشار: 15 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sabza.ir شناسه مطلب: 806

به "کرونا نباید پروژه های میراث فرهنگی کرمانشاه را متوقف کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرونا نباید پروژه های میراث فرهنگی کرمانشاه را متوقف کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید