گوشی ردمی نوت 9 T شیائومی 19 دی ماه وارد بازار می گردد

به گزارش سبزا، در سرانجام سال گذشته شایعه ای در خصوص گوشی آینده شیائومی، به نام ردمی نوت 9T شنیدیم و سال 2021 با تأیید ورود این گوشی به بازار شروع شد. اکنون به نظر می رسد تاریخ رونمایی از این گوشی 8 ژانویه برابر با 19 دی ماه خواهد بود.

گوشی ردمی نوت 9 T شیائومی 19 دی ماه وارد بازار می گردد

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، شعبه اسپانیایی این شرکت تاریخ 8 ژانویه ساعت 10 صبح به وقت گرینویچ را توئیت کرد، اما اندکی بعد این توییت حذف شد. چند دقیقه بعد سایر حساب های شیائومی دوباره تاریخ رونمایی از این تلفن را تأیید کردند، البته با یک بازه زمانی جدید، یعنی 12:00 به وقت گرینویچ.

ویژگی اصلی گوشی ردمی نوت 9T شیائومی، اتصال 5G آن است. این تلفن قبلاً در Geekbench دیده شده بود، بنابراین می دانیم که این گوشی با چیپ ست Dimensity 800U مدیا تک کار خواهد نمود و 4 گیگابایت رم دارد. متأسفانه و بر خلاف انتظارات اندروید 11، این نسخه با اندروید 10 از جعبه خارج می گردد.

مورد دیگری که می دانیم این است که این تلفن دارای یک دوربین، شبیه به ردمی نوت 9 پرو 5G خواهد بود. با این حال در این گوشی فقط سه دوربین وجود دارد، ما باید تا آدینه صبر کنیم تا متوجه ویژگی های دیگر این گوشی شویم.

منبع: انتخاب
انتشار: 23 بهمن 1399 بروزرسانی: 23 بهمن 1399 گردآورنده: sabza.ir شناسه مطلب: 1371

به "گوشی ردمی نوت 9 T شیائومی 19 دی ماه وارد بازار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوشی ردمی نوت 9 T شیائومی 19 دی ماه وارد بازار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید