گوشی هوشمند Poco M4 Pro 5G در راه بازار جهانی

به گزارش سبزا، با صدور چند گواهینامه تعیین شد که گوشی Poco M4 Pro 5G در حال آماده سازی برای عرضه جهانی است.

گوشی هوشمند Poco M4 Pro 5G در راه بازار جهانی

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی خبرنگاران، به نقل از gsmarena، نشان تجاری پوکو که یکی از زیرمجموعه های شیائومی است، گوشی M3 Pro 5G را در ماه می عرضه کرد و ظاهراً آماده است که گوشی دیگری را هم روانه بازار کند. این گوشی نو که جانشین گوشی قبلی است Poco M4 Pro 5G نامیده می گردد و امروز تعدادی گواهینامه مختلف برای آن صادر شده است.

این گواهینامه ها اول از همه، نام این گوشی را تأیید می نماید که Poco M4 Pro 5G است. سپس شماره مدل آن که 21091116AG ثبت شده. این G در پایان نشان می دهد که این مدل برای بازار های جهانی است.

گواهینامه ها بعلاوه نشان می دهند که این گوشی از شارژر سریع 33 واتی پشتیبانی می نماید، چیزی که نسل قبل آن را نداشت. این ظرفیت در واقع یک پیشرفت بزرگ نسبت به توان 18 واتی M3 Pro 5G است. یکی از افرادی که این اسناد را پیدا نموده است به این واقعیت اشاره می نماید که Poco M4 Pro 5G از چیپست مدیاتک استفاده می نماید که با توجه به رده قیمتی که در آن نهاده شده است منطقی خواهد بود.

متأسفانه این تنها چیزی است که ما در خصوص Poco M4 Pro 5G می دانیم و اینکه این گوشی باید به زودی عرضه گردد. اما از آنجا که به لطف این نشت اطلاعات در معرض دید عموم نهاده شد، امیدواریم در روز ها و هفته های آینده اطلاعات بیشتری در خصوص آن پیدا کنیم.

بیشتر بخوانید

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 1 آبان 1400 بروزرسانی: 1 آبان 1400 گردآورنده: sabza.ir شناسه مطلب: 1777

به "گوشی هوشمند Poco M4 Pro 5G در راه بازار جهانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوشی هوشمند Poco M4 Pro 5G در راه بازار جهانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید