3.5 میلیون دانش آموز امکانات لازم برای آموزش مجازی ندارند

به گزارش سبزا، عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: هنوز 3.5 میلیون دانش آموز، امکانات لازم برای آموزش مجازی در اختیار ندارند.

3.5 میلیون دانش آموز امکانات لازم برای آموزش مجازی ندارند

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل استرالیا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی استرالیا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی استرالیا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های استرالیا انتخاب کنید.

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، مهدی اسماعیلی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفت وگوی ویژه خبری شبکه دو درباره بازگشایی مدارس از 15 شهریور، اظهار کرد: در اعلام 15 شهریور به عنوان آغاز سال تحصیلی چندان هماهنگی با مجلس انجام نشده است و لازم بود هماهنگی بیشتری انجام می گرفت که آمادگی ها را رصد کنیم چرا که در شرایط عادی، آغاز سال تحصیلی از اول مهر است.

وی ادامه داد: چندین جلسه با وزارت آموزش و پرورش و وزارت علوم گذاشته بودیم و به نظر می رسد طبق آنالیز ها، آن آمادگی لازم، امکانات و تجهیزات را برای آموزش مجازی نداریم.

اسماعیلی افزود: 15 شهریور، آغاز فعالیت رسمی آموزش است، اما به معنای حضور در کلاس درس نیست.

وی افزود: آنالیز ها ما حاکی از آن است که همچنان دغدغه قبلی سرجای خودش است و هنوز 3.5 میلیون دانش آموز، امکانات لازم برای آموزش مجازی در اختیار ندارند و ما بعد از ماه ها نتوانستیم این امکانات را فراهم کنیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 22 مهر 1399 بروزرسانی: 22 مهر 1399 گردآورنده: sabza.ir شناسه مطلب: 1134

به "3.5 میلیون دانش آموز امکانات لازم برای آموزش مجازی ندارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "3.5 میلیون دانش آموز امکانات لازم برای آموزش مجازی ندارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید