استقلال از کم تجربگی مدیریت لطمه خورد

به گزارش سبزا، به گزارش خبرنگاران، محمد نیک سیرت مهاجم سابق و پیشکسوت آبی پوشان در خصوص دیدار تیم های استقلال و پرسپولیس در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی گفت: هر دو تیم از نظر فنی شرایط خوبی دارند و اگر حاشیه ای برای بازی ایجاد نشود، می توان شاهد یک دربی جذاب و پر از صحنه های جالب بود.

استقلال از کم تجربگی مدیریت لطمه خورد

وی افزود: تنها نگرانی من برای استقلال، داوری ها و اشتباهاتی است که سیل آن به سوی این تیم سرازیر شده است. نگرانم از اینکه اشتباهات داوری دربی قبلی دوباره تکرار شود یا اتفاقی که در آبادان برای ما رقم زدند را باز هم ببینیم.

مهاجم سابق آبی پوشان با انتقاد از این اشتباهات تاثیرگذار داوری بیان داشت: فدراسیون فوتبال یا باید برای این بازی داور خارجی بیاورد و یا تضمین های لازم را بدهد که داوران اشتباهات تاثیرگذار نداشته باشند. تا کی باید شاهد این باشیم که تیم محبوب ما از اشتباهات تاثیرگذار و بزرگ داوران صدمه می خورد.

پیشکسوت استقلال با اشاره به کری خوانی دوباره وزیر ورزش برای هواداران استقلال گفت: مگر ایشان از چه چیزی خبر دارد که با این اطمینان از پیروزی تیمش صحبت می کند؟ آیا قرار است اتفاقی بیفتد که ما از آن بی خبریم؟ من به آقای وزیر توصیه می کنم دست از این رفتار بردارد. او می تواند سیاستمدارهای همه دنیا را رصد کند و ببیند آیا هیچ وزیر دیگری را پیدا می کند که در چنین سطح پایینی در فضای ورزش کری بخواند؟ این رفتار او باعث می شود یک سری هنجارهای اجتماعی بین هواداران دو تیم شکسته شود.

نیک سیرت در خصوص آخرین شرایط استقلال و برخی مسائلی که پیرامون آن را گرفته بیان داشت: عمده مسائل استقلال ناشی از مدیریت در این باشگاه است. بی رودربایستی می گویم نقطه ضعف باشگاه ما مدیریت آن است. متاسفانه مدیر باشگاه تجربه لازم را برای اداره باشگاه بزرگی مثل استقلال با میلیون ها هوادار ندارد و این بی تجربگی باعث بروز مشکل می شود.

وی افزود: اختلاف عمیقی هم که بین هیات مدیره و مدیرعامل پیش آمده ناشی از همین کم تجربگی مدیریتی است که دود آن مستقیم به چشم استقلال و هوادارانش می رود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 19 تیر 1400 بروزرسانی: 19 تیر 1400 گردآورنده: sabza.ir شناسه مطلب: 1641

به "استقلال از کم تجربگی مدیریت لطمه خورد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقلال از کم تجربگی مدیریت لطمه خورد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید