اعضای یک باند زورگیر در شیراز دستگیر و روانه زندان شدند

به گزارش سبزا، فرمانده انتظامی شهرستان شیراز از دستگیری اعضای یک گروه زورگیر، با فاصله کوتاهی از زمان طرح شکایت، توسط پلیس در این شهرستان اطلاع داد.

اعضای یک باند زورگیر در شیراز دستگیر و روانه زندان شدند

به گزارش گروه حوادث خبرنگاران از فارس از شیراز، فرج شجاعی با اعلام این خبر گفت: به دنبال وقوع یک فقره سرقت به عنف از یک مغازه در محله تاچارا در شیراز، مأموران انتظامی پاسگاه گلدشت معالی آباد، به محل اعزام شده و بعد از آنالیز موضوع، کار شناسایی سارقان را شروع کردند.

وی اضافه نمود: در این واقعه سه نفر با سر و صورت پوشیده وارد یک مغازه شده و ضمن تهدید با سلاح سرد، مقادیری نوشیدنی، آجیل، یک دستگاه پوز و مبلغ سه میلیون ریال وجه نقد را ربوده و متواری می شوند.

این مقام انتظامی گفت: پلیس با انجام اقدامات تخصصی، پیروز شد در کمتر از پنج ساعت، سارقان به عنف را شناسایی نموده و آنان را در مخفیگاهشان در یکی از محله های شیراز، دستگیر کند.

شجاعی اعلام نمود: در این ارتباط سه نفر دستگیر شده و در بازپرسی به هفت فقره سرقت از مغازه ها و موبایل قاپی از شهروندان اعتراف نموده اند.

فرمانده انتظامی شهرستان شیراز گفت: این سارقان حرفه ای، پس از تکمیل اعترافات و تشکیل پرونده، به مراجع قضائی تحویل و روانه زندان شده اند.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 5 بهمن 1399 بروزرسانی: 5 بهمن 1399 گردآورنده: sabza.ir شناسه مطلب: 1337

به "اعضای یک باند زورگیر در شیراز دستگیر و روانه زندان شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعضای یک باند زورگیر در شیراز دستگیر و روانه زندان شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید